از برکت اسلام آسیب کرونا در ایران کمتر از جاهای دیگر است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 23 مرداد 1403 - 1:49

از برکت اسلام آسیب کرونا در ایران کمتر از جاهای دیگر است

شماره: 9821
Aa Aa

علم‌الهدی گفته نقش بازگشایی مساجد در شیوع کرونا خیلی کمتر است؛ پسندیده نیست که همه مکان‌ها فعال باشند اما مساجد و عتبات عالیات تعطیل باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مطرح کرد؛
از برکت اسلام آسیب کرونا در ایران کمتر از جاهای دیگر است

سید احمد علم‌الهدی در هشتمین پیام جمعه خویش که توسط پایگاه اطلاع رسانی وی منتشر شد گفت:

شیوع ویروس کرونا باعث به هم خوردن تعادل و نظم زندگی‌ها شده است و افراد از فرصت و نعمت عبادت در مساجد و عتبات عالیات اهلبیت (ع) محروم شده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد: در‌های معابد و مساجد در ماه مبارک رمضان که ماه خداست به روی بندگان خدا بسته شده و مردم نمی‌توانند از عبادت در آن مکان‌ها استفاده کنند. هرچند امیدوارهستیم با برنامه‌ریزی مسوولان در مقابله با این ویروس و بلیه خطرناک امکان حضور مردم در معابد و مساجد در ماه مبارک رمضان برای انس با خدا در حال روزه‌داری فراهم شود.

وی گفت: ویروس کرونا در کشور ما به برکت دین و گرایش‌های دینی به لطف خدا بهتر از سایر نقاط دنیا مهار و مدیریت شد و از برکت اسلام این نعمت را داشتیم که ضرر و آسیب کرونا نسبت به‌جا‌های دیگر در ایران کمتر شد. پس بیاییم در ماه برکت خدا از برکتی که در مساجد و معابد خدا هست، محروم نشویم.

امام جمعه مشهد افزود: مردم ما در اوج انسانیت، عواطف و ارتباطات انسانی هستند که وابستگی آنان به خدا باعث شده به نقطه کمال انسانی برسند.

وی ادامه داد: در نظریه‌ای که فرهنگستان علوم پزشکی اعلام کرده است اثر و نقش بازگشایی مساجد، معابد و عتبات عالیات در توسعه و شیوع این بیماری خیلی کمتر است و پسندیده نیست که همه مکان‌ها در حال فعالیت باشند و لی مساجد و عتبات تعطیل باشند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان