از هر زمانی به آزادی قدس نزدیک‌تریم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 16:19

از هر زمانی به آزادی قدس نزدیک‌تریم

شماره: 21683
Aa Aa

امروز هیچ امنیتی در هیچ نقطه‌ای از 27 هزار کیلومترمربع اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی وجود ندارد و در جای جای آن سرزمین اشغال شده مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست‌ها جریان دارد.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد؛
از هر زمانی به آزادی قدس نزدیک‌تریم

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت:

پرچم‌دار فلسطین در دنیای امروز مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، شریف گفت:

شهید سلیمانی بود که الهام بخش مبارزه همه‌جانبه فلسطینی‌ها با تکیه بر سرانگشتان دست و بازوان خود فلسطینی‌ها شد و مردم فلسطین مجدداً راه مقاومت را در پیش گرفتند. امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطین و فرزندان جبهه مقاومت و به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب و میدان‌داری شهید سلیمانی و شاگردان تربیت یافته مکتب شهید سلیمانی همه سرزمین 27 هزار کیلومترمربعی اشغال شده فلسطین صحنه مبارزه و رویارویی برای آزادی بیت المقدس شده است. این آرمان برای همه امت اسلامی یک آرزو است. امیدوار هستیم همان طور که ملت ایران روزی شاهد تحقق آرزو خود برای آزادی خرمشهر بودند امت اسلامی نیز بازگشت مجدد بیت المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن گرفته و به امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت المقدس برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه به مردم فلسطین می‌گوییم که مردم ایران سرافرازانه برای ادای تکلیف شرعی و کمک به مظلومین پشتیبان شما بوده و هستند گفت:

مردم ایران در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده و مشکلات زیادی را هم تحمل کرده‌اند.

شریف با بیان اینکه آرمان مقدس فلسطین مسئله محوری جهان اسلام در دنیای امروز است و همه کفار و خبائث عالم جمع شدند که در این صحنه مسلمانان شکست بخورند افزود:

اما قرائن و شواهدی که امروز ما در سرزمینهای اشغالی می‌بینیم حاکی از آن است که برگزاری روزهای جهانی قدس و فریادها و بازخوانی‌های پرونده فلسطین در 44 سال گذشته و همه آن حمایت‌ها، کمک‌ها و توانمندسازی‌های جبهه مقاومت امروز به بار نشسته است. امروز از هر زمانی دیگر به آزادی بیت المقدس و آزادی مردم فلسطین نزدیک‌تر هستیم و  روز جهانی قدس 1402 روز اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است؛ پیمان ننگینی که به ابتکار ترامپ جنایکار، رئیس جمهور وقت ظالم آمریکایی‌ها نامگذاری شده بود و بعضی کشورها هم متأسفانه گول آن جنایتکار تاریخی را خوردند اما ملت‌های مسلمان و افکار عمومی جهان اسلام برنتابیدند. قطعاً روز جهانی قدس امسال روز پایان پیمان ننگین، خفت‌بار و زلت بار آبراهام خواهد بود و ملتهای مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد برخواهند آورد که تنها راه رسیدن به بیت المقدس و آزادی مردم فلسطین مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود روبه‌رو است گفت:

بحران امنیتی رژیم صهیونیستی از چند سال قبل شروع شده بود و امروز ما شاهد بحران اجتماعی و سیاسی هم در اسرائیل هستیم. بحران امنیتی اسرائیل، مقابله با فلسطینی‌ها بود و ولی امروز سرزمین‌های اشغالی صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی است که می‌خواهد در برابر تمامیت خواهی جریان دیگری از صهیونیست‌ها بایستد. این یک فرصت طلایی برای رزمندگان  فلسطینی است که از این موقعیتی که خداوند پیش آورده استفاده بکنند.  

وی با بیان اینکه همه کسانی که تا دیروز آهنگ حمایت از رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند امروز پشیمان شدند افزود:

امروز ما شاهد مهاجرت معکوس کسانی که گول رژیم صهیونیستی را خورده بودند به سرزمین‌ها مادری خود هستیم و امروز هیچ امنیتی در هیچ نقطه‌ای از 27 هزار کیلومترمربع اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی وجود ندارد. اسرائیلی‌ها روزگاری به دنبال سرزمین‌های از نیل تا فرات بودند اما امت اسلامی فرزندان مقاومت، فرزندان فلسطین، فرزندان لبنان و فرزندان حاج قاسم سلیمانی کاری کردند که آنها دور همان محدود سرزمینی را که داشتند هم دیوار بتونی بکشند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها روزی می‌گفتند که اسرائیل قلعه و دژی تسخیرناپذیر است افزود:

امروز شاهد هستیم که در جای جای آن سرزمین اشغال شده مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست‌ها جریان دارد و این از برکات نام‌گذاری روز جهانی قدس و 44 سال مقاومت ملت ما و حضور در راهپیمایی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان