اعلام اسامی و وضعیت بدهکاران درِگوشی نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 7:28

اعلام اسامی و وضعیت بدهکاران درِگوشی نیست

شماره: 25083
Aa Aa

معیار وطن دوستی و انقلابی بودن امیدآفرینی است و بالاترین میزان حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها در تاریخ پس از پیروزی انقلاب مربوط به دولت سیزدهم است.

ابراهیم رئیسی در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی؛
اعلام اسامی و وضعیت بدهکاران درِگوشی نیست

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌ها، جنبش‌ها و فعالین دانشجویی گفت:

مسئله فلسطین آنچنان‌که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مسائل اصلی نظام مقدس ما بوده است امروز نیز در دولت منطق قوی راهبرد حمایت‌ از آرمانها و حقوق مردم مظلوم فلسطین به ویژه مظلومین غزه با قوت پیگیری شده است.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیسی گفت:

موضع روشن و قاطع جمهوری اسلامی ایران برای حل مسئله فلسطین راهکار کاملا منطقی و دموکراتیک مراجعه به آرای عمومی همه فلسطینیان و هر فلسطینی یک رای است که در همه محافل و نشست‌های بین‌المللی نیز بر آن تاکید شده است.

او برگزاری نشست‌های مختلف از سوی دولتمردان با جامعه دانشجویی کشور را فرصتی مؤثر و مغتنم جهت بهره‌گیری از ایده‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و حتی نقدهای منصفانه دانشجویان دانست و افزود:

بالاترین میزان حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به دولت سیزدهم است که نشان از اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو در این دولت دارد.

رئیسی با استقبال از اعلام آمادگی گروه‌های مختلف دانشجویی برای کمک به دولت افزود:

استفاده از ظرفیت دانشگاهها و محافل دانشجویی به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور در دستور کار دولت است و همانطور که اقدامات دولت در همه بخش‌ها مستند به اسناد علمی و پژوهشی است، دولت نهاد دانشگاه را اتاق فکر و پشتوانه علمی و پژوهشی خود می‌داند.

او با تاکید بر تلاش و اهتمام ویژه دولت به حفظ و ارتقای روزافزون جایگاه مردمی خود تصریح کرد:

آنچنان‌که رهبری معظم انقلاب اسلامی بر مردمی بودن این دولت تاکید داشته اند و این فضیلت برای دولت در باور مردم نیز شکل گرفته است دولت به دنبال تقویت نقش و مشارکت مردم در امور اجرایی کشور در سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی است.

«تاکید بر نگاه ویژه دولت به تولید علم»، «تشریح اقدامات کم‌سابقه دولت در افزایش تولید انرژی»، «مدیریت مصرف و جبران ناترازی‌ها در این زمینه»، «برنامه‌ریزی برای متناسب‌سازی حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان»، «تلاش برای استمرار روند کاهشی تورم و افزایش تولید»، «کاهش شدید واردات بی‌رویه و غیرضروری در دولت مردمی»، «افزایش چشمگیر جذب نخبگان در دولت از نگاه آمارها» و «شفاف‌سازی وضعیت شرکت‌های دولت و ابربدهکاران بانکی» از دیگر نکاتی بود که رئیس جمهور ناظر بر صحبت‌های برخی نمایندگان تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی به آنها اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی هیچ‌گاه رشد و پیشرفت کشور را به بهانه تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها متوقف نکرده است تصریح کرد:

امروز با توجه به تلاش دشمن برای ناامیدسازی مردم به ویژه نسل جوان ملاک و معیار وطن دوستی و انقلابی بودن امیدآفرینی در مقابل یأس‌آفرینی است و ما یقین داریم با اتکا به مردم و جوانان باانگیزه، بااراده و حاضر در صحنه خواهیم توانست بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.

او گفات:

همه مردم میزان شفافیت دولت‌سیزدهم را مشاهده می‌کنند. آقای وزیر اقتصاد اسامی و وضعیت ٢هزار شرکت را اعلام می‌کند و دیگر اعلام اسامی ابربدهکاران بانکی درِگوشی نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان