اغتشاشات سال گذشته یک جنگ تمام عیار بود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 11:33

اغتشاشات سال گذشته یک جنگ تمام عیار بود

شماره: 24183
Aa Aa

در تهران نیرو بی شمار بود| خبیثان دنیا کشته‌سازی را یکی از برنامه‌های خودشان قرار داده بودند اما برای اینکه این کار عقیم بماند بیش از ۷۰ شهید دادیم.

بسیجیان و پاسداران با دست خالی در خیابان بودند؛
اغتشاشات سال گذشته یک جنگ تمام عیار بود

علی‌ فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در آیین نخستین سالگرد شهادت حسن مختارزاده از شهیدان مدافع امنیت در قم با بیان اینکه همه خبیثان جهان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب‌اسلامی با این انقلاب دشمنی کردند گفت:

در اغتشاش‌های سال گذشته متفاوت از سایر جنگ‌ها یک جنگ تمام عیار را علیه انقلاب‌اسلامی به راه انداختند.

به گزارش اسپادانا خبر وبه نقل از ایرنا، او اظهار داشت:

فکر می‌کردند ابزار این جنگ را به تمام معنا در اختیار دارند و این دفعه با این ابزار می‌توانند پیروزی را به دست آوردند. روی آن فتنه‌ای که سال گذشته شروع کردند خیلی حساب باز کردند چون اگر غیر از این بود رئیسان این خبیثان یعنی روسای جمهور آمریکا، فرانسه، نخست‌وزیر انگلیس و همه خبیثان جهان بلافاصله پشت این فتنه در نمی‌آمدند. از سوی دیگر در داخل کشور آنهایی که بعضا ۴۴ سال از قِبَلِ انقلاب بهره برده بودند و خودشان را نشان نداده بودند خیلی خودشان را رسوا کردند. همین حرف‌های آمریکایی‌ها را زدند و دستورهایی که گفته بودند را اجرا کردند ولی چون دلدادگان انقلاب‌اسلامی، جبهه حق و حزب خدا بیشمارند کاری از پیش نبردند. دلدادگان انقلاب‌اسلامی آن‌قدر بیشمار هستند که در طول ۴۵ سال منتظر بودند تا نوبت‌شان برسد.

وی گفت:

در ایام جنگ تحمیلی، و در ایام دفاع از حرم، در هر کجا می‌رفتیم، پاسداران و بسیجیان عنوان می‌کردند که چرا نوبت اعزام ما به جبهه فرا نمی‌رسد. در ماجرای سال گذشته نیز دلدادگان پاسدار و بسیجی به صورت بی نظیر عمل کردند، بعضی از بسیجیان مثل شهید مختارزاده وقتی می‌دیدند به حضورشان در قم نیاز کمتری وجود دارد به تهران می‌رفتند چون احساس می‌کردند نیاز بیشتر است. در حالیکه در تهران بیشمار نیرو بود و نیازی نبود ولی دلدادگان انقلاب‌اسلامی آنچنان سر از پا نمی‌شناختند که می‌خواستند خود در ماجرای دفاع از حق و حقیقت و انقلاب‌اسلامی شریک باشند و بهره‌ ببرند. اساس و مبنا نیز همین است. باید به فکر خود بود نه برای این دنیا بلکه برای دنیای ابدی که ما نیاز داریم بهره در جبهه حق بودن را آنجا ببریم. رزمندگان ما برای اینکه خبیثان دنیا به اهدافشان نرسند زحمت مضاعفی را تقبل کردند. خبیثان دنیا کشته‌سازی را یکی از برنامه‌های خودشان قرار داده بودند اما با دقت و تلاش زیاد این کار عقیم ماند. برای اینکه این کار عقیم بماند در آن چند ماه بیش از ۷۰ شهید دادیم. در این چند ماه بسیجیان و پاسداران با دست خالی در خیابان بودند و به مقابله با ضد انقلاب پرداختند و این توطئه هم مانند بقیه توطئه‌ها با شکست مواجه شد. شکست دشمن به خاطر این است که وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست، به شرطی که ما نیز به تکلیف‌مان عمل کنیم. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با اذعان به شکست به اشتباه‌ محاسباتی خود اعتراف کردند. با این شکستی که مواجه شدند وضعیت خبیثان ضد انقلاب را ببینید، همین روزها همه آنها می‌گویند هیچ گونه امیدی به این تلاش‌های خبیثانه وجود ندارد حتی اگر کشورهایی مثل آمریکا از آنها دفاع کرده باشند. این به معنای این است که قدرت انقلاب‌اسلامی به میزان زیادی اضافه شده که دشمنان از درک بزرگی آن، عاجز هستند. ۴۵ سال وسط معرکه بودیم و مردم ایران نیز خودشان مجری بودند، از این‌رو این سال‌ها کفایت می‌کند که با محکم‌ترین وجه ممکن در جبهه حق انقلاب‌اسلامی گام برداشت و هم‌افزا به همه مجموعه‌های نظام کمک کرد تا بر همه مشکل‌ها پیروز شویم. شیطان بزرگ آمریکا و همه کسانی که همراه او هستند طی ۴۵ سال گذشته حتی یک پیروزی هم در برابر انقلاب اسلامی به دست نیاوردند. اگر پیروزی پیدا می‌کردند با سلطه رسانه‌ای که در اختیار دارند گوش دنیا را کَر کرده بودند. طبق وعده خدا و آیه صریح قرآن در جنگ بین حق و باطل و حزب خدا و حزب شیطان این حزب خداست که پیروز است.

فدوی همچنین بیان داشت:

باید همواره رصد و مراقبت کنیم که در حزب خدا و جبهه حق باشیم چرا که وقتی در حزب خدا هستیم در حزب پیروز هستیم و هیچ آدمی نمی‌خواهد در حزب شیطان که شکست خورده است قرار داشته باشد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان