افتخار نظام صیانت از رأی مردم است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 8 تير 1403 - 20:14

افتخار نظام صیانت از رأی مردم است

شماره: 25754
Aa Aa

فلسفه انقلاب اسلامی تحقق حکومت صالحان است| باید هدف همه جریان‌های سیاسی مشارکت بالا باشد چون اعتماد عمومی و سرمایه ملی را بالا می‌برد لذا جریان‌های سیاسی منافع ملی را فدای چیزی نکنند.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان؛
افتخار نظام صیانت از رأی مردم است

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در همایش ۵ هزار نفری جهاد تبیین حقوقدانان بسیجی سراسر کشور گفت:

اماگر امت ها الگوی شایسته ای برای خود انتخاب نکنند مجبور به پذیرش الگوهایی شده که آن ها را به زوال می کشاند. بی توجهی به غدیر خسران برای جامعه دارد و فلسفه انقلاب اسلامی اجرای پیام غدیر و تحقق حکومت صالحان است.

به گزارش اسپادانا خبر، طحان نظیف با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت رهبری و انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری به دلیل شهادت رئیس جمهور گفت:

همان چند جمله ای که مقام معظم رهبری در ساعات ابتدایی فرمودند که نباید در کار کشور اختلال ایجاد شود همه را استوار کرد؛ غم سنگین و اتفاق تلخی رخ داد اما در آن شرایط همه محکم و استوار بودند که این نقطه قوت نظام ما است. این استحکام نظام سیاسی است که اتفاق تلخ و سنگینی را تحمل می کند اما امور کشور در حال انجام شدن است.

سخنگوی شورای نگهبان افزود:

در آن شرایط با همان زمان‌بندی قانون، امور همچون ثبت نام و بررسی صلاحیت ها در حال انجام بود. در برخی موضوعات با هماهنگی ها کارهایی انجام شد که از آسیب های ادوار مختلف جلوگیری شود همچون اینکه همیشه در ثبت نام‌ها افرادی مراجعه کرده که شاید شرایط اولیه ثبت نام را ندارند و بعد فیلم و عکس بیرون آمده که اتفاق خوشایندی برای مردم نبود و اسباب تکدر خاطر را فراهم می کرد؛ این موضوع در سیاست های کلی انتخابات در ۵ سال قبل پیش بینی شده بود. مقام معظم رهبری در سیاست های کلی فرمودند که شورای نگهبان شاخص ها را بیان کند که شورای نگهبان در سال ۹۶ این کار را انجام داد و سال ۱۴۰۰ براساس مصوبه مجلس، عینی‌تر شد؛ اینکه چه افرادی مدیر و مدبر و رجل سیاسی هستند و شرط حداقل سن و مدرک و سابقه سیاسی چیست.

او با بیان این که افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت از رای مردم است اظهار داشت:

باید هدف همه جریان‌های سیاسی مشارکت بالا باشد چون اعتماد عمومی و سرمایه ملی را بالا می‌برد لذا جریان‌های سیاسی منافع ملی را فدای چیزی نکنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان