انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات جهان است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 16:02

انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات جهان است

شماره: 24494
Aa Aa

فرمان الهی بر انتخابات قرار دارد. دشمنان می‌خواهند هم رقابت مخدوش شود، هم امنیت را تحت تأثیر قرار دهند و هم سلامت آن را زیر سؤال ببرند.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، خطیب موقت نمازجمعه تهران؛
انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات جهان است

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، خطیب موقت نمازجمعه تهران المسلمین در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن سلامت انتخابات هستند گفت:

انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است چرا که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند و مراقبت از آن با خود مردم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه اخیراً محیط کشور و تهران به یاد شهدای مدافع حرم حال و هوایی خاص پیدا کرد اظهار کرد:

سهم جمهوری اسلامی در انتقام قاطع و پشیمان‌کننده محفوظ است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای پایتخت افزود:

تهران را باید دوباره شناخت. چقدر استعداد معنوی باید در یک شهر وجود داشته باشد که ۲۴ هزار شهید تقدیم کرده باشد؟ اقدامات بسیار خوبی در زمینه پاسداشت یاد آنان انجام شده است. شهدای ما از حرکت انقلاب و پیشبرد آرمان‌های آن حفاظت و صیانت می‌کنند و این کنگره گامی برای یادکردن از آنان و سهم‌شان در پیشرفت انقلاب است.کارهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و به‌ویژه کارهایی که بتواند این عزیزان را بیشتر به نسل جدید معرفی کند همچنان باید انجام شود. سپاه تهران در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است و این مسیر باید با اقدامات بعدی تکمیل شود.

حاج‌علی‌اکبری یادآور شد:

فرمان الهی بر انتخابات قرار دارد که یک وظیفه اسلامی، ملی و سراسری است. همه باید همت کنیم که در انتخابات یک همراهی و همکاری قوی داشته باشیم. دشمنان علیه انتخابات فعالیت می‌کنند و می‌خواهند مشارکت با جنگ روانی علیه مردم زیر سوال برود، هم رقابت مخدوش شود، هم امنیت را تحت تأثیر قرار دهند و هم سلامت آن را زیر سئوال ببرند در حالی که انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است. علتش این است که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند و مراقبت و برگزاری آن با خود مردم است. امیدواریم با هوشیاری ملی از امنیت کشور به ویژه در زمان انتخابات هم پاسداری شود. در بعد رقابت برای هر کرسی مجلس ۴۰ رقیب وجود دارد و این یعنی یک رقابت خوب. در مشارکت هم ان شاءالله همه مردم در انجام این کار بزرگ همراهی داشته باشند تا وظیفه دینی، ملی و الهی ما انجام شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان