انتخابات باید رقابتی رفاقت‌گونه باشد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 7 تير 1403 - 3:42

انتخابات باید رقابتی رفاقت‌گونه باشد

شماره: 25736
Aa Aa

برای همه ما اول مشارکت بالا و در ادامه انتخاب اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انتخابات باید رقابتی رفاقت‌گونه باشد اما برخی مواقع شاهد تخریب‌هایی هستیم که موجب دوقطبی شدن یک جامعه خواهد شد. انتخاب اصلح نباید موجب دلخوری شود.

سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان؛
انتخابات باید رقابتی رفاقت‌گونه باشد

سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

مشارکت حداکثری موجب قوی‌شدن ایران و دفع نقشه‌های شوم دشمنان ایران است، انتظار می‌رود مردم با همدلی اقتدار خود را نشان دهند و حضور حداکثری خود در انتخابات‌های گذشته را استمرار ببخشند و دشمنان را مأیوس کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود:

برای همه ما اول مشارکت بالا و در ادامه انتخاب اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همه باید توجه داشته باشند که انتخابات باید رقابتی رفاقت‌گونه باشد اما برخی مواقع شاهد تخریب‌هایی هستیم که موجب دوقطبی شدن یک جامعه خواهد شد، انتخاب اصلح نباید موجب دلخوری شود. در انتخابات ریاست جمهوری سابق خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان فرمودند ما امین مردم هستیم و اجازه نمی‌دهیم خلاف رأی مردم از صندوق‌ها خارج شود، باید دقت شود وحدت و انسجام ملی را با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دهیم زیرا دشمن را در این صورت مأیوس خواهیم کرد، مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است؛ امیدواریم در این دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه تشییع شهدای خدمت با حماسه مشارکت در انتخابات تکمیل می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته قوه‌قضاییه نیز خاطرنشان کرد:

عملکرد دستگاه قضائی در استان اصفهان بسیار ارزشمند و موجب امیدافزایی است، بسیاری از پروندهای قدیمی قضائی استان بررسی و مرتفع شده است.

مهدوی با اشاره رعایت تقوی الهی ادامه داد:

یکی از شئون تقوای الهی ترک نزاع است، زیرا کمترین خسارت نزاع بین افراد، خراب شدن رفاقت‌های قدیمی می‌شود؛ یکی دیگر از شئون تقوا حضور در نماز جمعه است، زیرا عبارت در روز جمعه از فضیلت‌های زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به میلاد امام هادی (ع) و عیدغدیر افزود:

امام هادی (ع) با اشاره به سوره مائده می‌فرمایند که کسانی که ولایت پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) را قبول کرده‌اند در سمت درست تاریخ و حزب‌الله قرار گرفته اند، همه بدانند که حزب الله نهایتاً پیروز خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان