انتخاب مدیران متدین و انقلابی ضرورت است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 5 مرداد 1403 - 16:58

انتخاب مدیران متدین و انقلابی ضرورت است

شماره: 25970
Aa Aa

ضرورت دارد دولت منتخب از انتصاب رفاقتی بپرهیزد و افرادی را انتخاب کند که متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیارهای رهبر انقلاب هستند.

یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
انتخاب مدیران متدین و انقلابی ضرورت است

یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

انتخابات ریاست جمهوری در ایران در کمال آرامش و تنها در ۵۰ روز بدون هیچ مشکلی و در فقدان رئیس‌جمهور شهید برگزار شد در حالی که بسیاری از دشمنان تلاش داشتند انتخابات ایران را با اختلال مواجه کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

امروز ضرورت دارد دولت منتخب از انتصاب رفاقتی بپرهیزد و افرادی را انتخاب کند که متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیارهای رهبر انقلاب هستند.

طباطبایی نژاد با اشاره تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ اظهار کرد:

کشور آلمان که همواره مدعی دموکراسی است امروز با ترس از گسترش اسلام در کشورشان دست به این حرکت ناشایست زدند.

امام جمعه تصفهان تصریح کرد:

اخیراً نتانیاهو در کنگره آمریکا سخنرانی داشته که مورد استقبال نمایندگان آمریکا قرار گرفته است، جنایتکاری که چندین هزار کودک را به شهادت رسانده است، این روزها شاهد آغاز مقدمات انتخابات آمریکا هستیم کاندیداها یکدیگر را تخریب می‌کنند.

وی با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه افزود:

در سال ۵۸ با دستور امام (ره) اولین نماز جمعه برگزار شد و امروز شاهدیم نماز جمعه در تمامی مراکز شهرهای ایران در حال برگزاری است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بیش از ۲۰۰ روایت در خصوص سفارش به برگزاری نماز جمعه داریم، بسیاری از مراجع تقلید معتقدند اگر در محلی نماز جمعه برگزار شد کسانی که در نزدیکی این محل قرار دارند واجب است شرکت کنیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مراقبت‌های مؤمنان از خود بیان کرد:

حضرت علی (ع) با اشاره به مراقبت مؤمنان نسبت به کنترل زبان خود می‌فرمایند انسان با حرف زدن می‌تواند در روز قیامت نورانی یا سیاه چهره شود بنابراین کنترل زبان و کلام بسیار اهمیت بالایی دارد. در این راستا باید توجه داشت که دروغ گفتن ناشی از مراقبت نکردن از کلام است، متأسفانه امروز شاهد گسترش و نشر دروغ‌ها در فضای مجازی هستیم. حضرت علی (ع) می‌فرمایند ضرورت دارد شیعیان از دورویی در کلام پرهیز کنند زیرا زبان نسبت به صاحب خود چموش است و ضرورت دارد نسبت به آنان کنترل داشت در این راستا باید توجه داشت که حتی تقوا بدون کنترل زبان مورد پذیرش نیست‌. پیامبر (ص) فرمودند مؤمنان کسانی هستند که پیش از سخن گفتن نسبت به کلام خود تدبر می‌کنند، زیرا ایمان درست از آن کسانی است که قلب و زبانشان در مسیر ایمان باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان