انقلاب اسلامی تا زمینه‌سازی ظهور به حرکت خود ادامه می دهد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:56

انقلاب اسلامی تا زمینه‌سازی ظهور به حرکت خود ادامه می دهد

شماره: 21387
Aa Aa

تا ساخت تمدن جدید اسلامی به حرکت ادامه می دهیم| فرماندهان و مدیران ارتش با تهدیدات ترکیبی دشمن و مافیای رسانه ای درگیر هستند.

عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
انقلاب اسلامی تا زمینه‌سازی ظهور به حرکت خود ادامه می دهد

سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش‌آموختگی دوره هشتم دکتری حرفه ای عالی جنگ و دوره سی‌ و دوم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت:

یکی از وجوه قدر خود را دانستن این است که بدانیم از کجا آمده یم، کجا هستیم و به کجا می خواهیم برویم و امروز در کجای تاریخ و در کجای جغرافیا ایستاده ایم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او با اشاره به مشخصه های نقطه استقرار امروز جمهوری اسلامی ایران گفت:

یکی از مشخصه ها تهدیدات نظام سلطه است، خوی استکباری، تمامیت‌خواه، متجاوز و مبتنی بر تحقیر و ذلت ملت هاست. نظام سلطه کشورها و ملت ها را سرسپرده، گوش به فرمان و تابع خود می خواهد و استقلال و عزت یک ملت و یک کشور را بر نمی تابد لذا با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.

او مشخصه دیگر را تغییرات و سرعت رشد علم و فناوری دانست:

در دنیای امروز متفاوت با گذشته حتی نه چندان دور هر روز ما شاهد یک تغییر جدید، یک کشف جدید، یک پیشرفت جدید و یک انقلاب در حوز های گوناگون علم و فناوری هستیم که عرصه نظامی هم تحت تأثیر آن است. مشخصه سوم راه روشن ترسیم شده برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم است. انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه می دهد تا به ساخت تمدن جدید اسلامی و زمینه سازی برای ظهور برسد. دیگر مشخصه ظرفیت های کم‌نظیر کشور و عزم اراده ملی بر حرکت در مسیر تعیین شده تا وصول به آرمان و اهداف انقلاب اسلامی است که جلوه ای از این از عزم و اراده ملی را در راهپیمایی ۲۲بهمن شاهد بودیم.

موسوی اظهار داشت:

شما به عنوان فرماندهان و مدیران رده‌های میانی و بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین نقطه¬ای استقرار دارید؛ درگیر با تهدیدات ترکیبی دشمن با همراهی کامل مافیای رسانه ای، متوکل به خداوند بزرگ، متکی بر عزم و اراده یک ملت بزرگ و ظرفیت های کم‌نظیر کشور با بهره‌برداری کامل از علم و فناوری در مسیر روشن بیانیه گام دوم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور. قدر خود را بدانید یعنی در این جایگاه ویژه، هیچ چالش، مانع یا مشکلی نتواند شما را نَه متوقف، نَه کُند و نَه منحرف سازد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان