انقلاب اسلامی تا ظهور استمرار دارد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 15:05

انقلاب اسلامی تا ظهور استمرار دارد

شماره: 22965
Aa Aa

امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است و در جهان نور افشانی می‌کند| خداوند توفیق داد در عصر ولایت فقیه زندگی کنیم و سرباز ولایت فقیه باشیم| محافظه کاری، مماشات و بی‌تفاوتی خلاف مسیر شهداست.

رضایی، جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛
انقلاب اسلامی تا ظهور استمرار دارد

قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار کرد:

خداوند توفیق داد در عصر ولایت فقیه زندگی کنیم و سرباز ولایت فقیه باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

امروز ایران اسلامی به واسطه مجاهدت‌های شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ام القرای جهان اسلام است و در جهان نور افشانی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب برای تسریع در ظهور است و شهدای ما در این زمینه پیشقدم بوده‌اند گفت:

انقلاب ما یک انقلاب مقطعی نبود بلکه تا ظهور حضرت حجت (عج) استمرار دارد و این اقدامات و نشست‌ها بسترساز ظهور ایشان است به طوری که می‌توان به این نشست‌ها عنوان "منتظران ظهور" لقب داد. امروز شهدا از ما می‌خواهند راه سید الشهدا و احکام الهی را طی کنیم و مطالبه شهدا از ما حفاظت از این صراط مستقیم، انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن خود را ندیدن است. در شرایطی که امروز استکبار، معاندین، مزدوران، دین فروشان و عزت فروشان عفت جامعه، غیرت مردم و شیرازه خانواده را هدف گرفتند شهدا از ما می‌خواهند به روز باشیم از همین روست که در وصیت‌نامه شهدا توصیه به رعایت حجاب و غیرت برجسته و بارز است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از توصیه‌ها و مطالبات شهدا عنوان کرد:

امروز به برکت خون شهدا و با مدیریت رهبری امامین انقلاب دشمن از تهدیدهای سخت مایوس شده است اما آنها تهدید نرم را در دستور کار قرار داده و باورهای اعتقادی جامعه را هدف گرفته‌اند. وضعی که ایجاد کردند هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است؛ حرام شرعی فقهی است و حرام سیاسی از این جهت است که مسیر انقلاب را هدف گرفته است برای همین محافظه کاری، مماشات و بی‌تفاوتی خلاف مسیر شهداست. اگر در مسیر خدا باشیم هر مکان کربلا و هر زمان عاشورا خواهد بود. در چند سال گذشته آنچه ما را در فتنه‌ها از غرق شدن نجات داد، محوریت رهبری بود و مطالبه و سفارش شهدا هم این بود که در عمل و نه در شعار، پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان