انقلاب در مسیر عطوفت و عفو می‌گذرد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 7:29

انقلاب در مسیر عطوفت و عفو می‌گذرد

شماره: 21318
Aa Aa

دشمن در اغتشاشات اخیر فکر می‌کرد که جمهوری اسلامی ایران تولید امنیت را از طریق اعمال خشونت و قهر ایجاد خواهد کرد ولی دیدند که انقلاب در مسیر عطوفت و عفو می‌گذرد.

سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز؛
انقلاب در مسیر عطوفت و عفو می‌گذرد

سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

دشمن با ایران قوی مخالف است و ما هر وقت قوی بودیم مخالفت دشمن زیادتر شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

دشمن در اغتشاشات اخیر فکر می‌کرد که جمهوری اسلامی ایران تولید امنیت را از طریق اعمال خشونت و قهر ایجاد خواهد کرد ولی دیدند که انقلاب در مسیر عطوفت و عفو می‌گذرد. این دشمنی‌ها به خاطر این است که دشمن می‌داند که نه تنها ایران در مسیر قهقرا نیست بلکه با سرمایه بزرگی هم روبه‌روست. در واقع دست رد را ملت ایران به سینه دشمنانی زدند که می‌خواستند مردم ایران برای همیشه با آرمان‌های انقلاب قهر کنند اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی اخیر قدرتمندی با عمق تاثیر بسیار بالا در معادلات داخلی و بین‌المللی بود.

آل‌هاشم ادامه داد:

انگیزه مسئولان برای خدمت به مردم باید بیشتر شود چراکه مردم با حضور در ۲۲ بهمن وظیفه خود عمل کردند و مسئولان باید خود را بیشتر از قبل آماده کنند زیرا تکلیف بزرگی روی دوش مسئولان است.

خطیب جمعه تبریز افزود:

باید بخشی از فعالیت رسانه‌ها و مجموعه‌های رسانه اعم از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها به روایت پیشرفت‌های انقلاب معطوف شود. از رسانه‌ها می‌خواهم تا مطالبه مردم را به جا بیاورند و همچنین به تبعیت از فرمایشات رهبر این مطالبه به حق رهبر را از رسانه‌های استان می‌خواهم تا پیشرفت‌های انقلاب را مطرح کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان