انقلاب کردیم که بشر را به بهشت برگردانیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 8:22

انقلاب کردیم که بشر را به بهشت برگردانیم

شماره: 23079
Aa Aa

دامنه این انقلاب به حیات پس از مرگ هم منتهی می‌شود و انقلاب کردیم که بشر را از یک مسیر انحرافی که به جهنم ختم می‌شد به سمت بهشت برگردانیم. 

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس؛
انقلاب کردیم که بشر را به بهشت برگردانیم

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت:

دامنه این انقلاب به حیات پس از مرگ هم منتهی می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

انقلاب کردیم که بشر را از یک مسیر انحرافی که به جهنم ختم می‌شد به سمت بهشت برگردانیم. 

وی اظهار داشت:

در روایات ما هست که نزدیک ترین حال برای بنده با خدا در حال سجده است و به چند نفر از گردشگران خارجی یکی از دوستان این موضوع را گفته بود و آنها برای تجربه سجده کرده بودند و بعد از سجده گفته بود حس می کنم که چه حال خوشی برای مومن است که برای خدا سجده می کند. ما از این حرف ها نباید دور شویم، پیام انقلاب اسلامی برای بشریت همین چیزهاست که انسان‌ها زندگیتان اینجا تمام‌ نمی‌شود و شب اول قبر از شما سؤال می پرسند و بیایید با مکتب پیامبر و بیان حیات بخشی که آورده آشنا شوید و این پیام انقلاب اسلامی است، غافل نشویم که این موضوعات به انقلاب ربط دارد. 

او گفت:

دشمن در سال ۱۴۰۲ خیلی تلاش کرده و می‌کند که ما را از مسائل اصلی کشورمان غافل کند و ما باید دوباره برگردیم که اگر می خواهیم کشور قدرتمند باشد باید چکار کنیم؟ اگر می‌خواهیم بینی مستکبران را به خاک بمالیم باید چکار کنیم؟ مسلما چیزی که رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال مطرح می‌کند باید مدنظر باشد.  رهبری فرمودند مهار تورم، اما دشمن آنقدر حاشیه درست می‌کند و برخی از دوستان هم نادانسته دامن می‌زنند که ما فرصت اینکه چگونه تورم را مهار کنیم پیدا نکنیم. دشمن می‌داند چه می‌کند و خدا نکند دوستان نادان هم با دشمن همراه شوند. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان