اگر تکلیف شود بی‌محابا حیفا را با موشک می‌زنیم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 7:00

اگر تکلیف شود بی‌محابا حیفا را با موشک می‌زنیم

شماره: 23785
Aa Aa

او گفته اگر لازم باشد و تکلیف شود حمله موشکی مستقیم به حیفا صورت می‌گیرد؛ بی محابا هم صورت می‌گیرد ولی تکلیف را من تعیین نمی‌کنم.

فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛
اگر تکلیف شود بی‌محابا حیفا را با موشک می‌زنیم

فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در اجتماع دانشجویان در حمایت از غزه در مسجد دانشگاه تهران گفت:

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای حرکت رو به رشد مقاومت و آرمان فلسطین شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

ایران بار‌ها علنی اعلام کرده هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند. روال امامین انقلاب هم همین است و سپاه پاسداران از همان ابتدا پای کار رفت.

وی گفت:
رفت و آمد‌ها به سرزمین اشغالی برای تنفس مصنوعی به اسراییل است زیرا آن‌ها هنوز در شوک هستند و فرماندهی میدان را آمریکایی‌ها بر عهده گرفتند. خبیثان پشت سر هم می‌ایند تا به او بگویند ما هستیم. تحولات مهمی رخ داده است؛ هم دست کسانی که می‌خواهند مقاومت کند به برکت انقلاب و شهید سلیمانی پر شده و هم اراده به کار بردن این دست پر ایجاد شده و موکول به یک‌نقطه هم‌نیست.

او ادامه داد:

قاعده‌ای که خداوند گفته برقرار است و آن این است اگر به تکلیف خود عمل کنید من هم به شما کمک می‌کنم به گفته امام راحل ما مکلف به تکلیف هستیم نه نتیجه خداوند هیچ تکلیفی را بر عهده بنده‌ای نگذاشته که نتواند انجام دهد. این بار هم مظلومان پای کار هستند. دو هفته از این جنگ گذشت اما مردم غزه هنوز پای کار هستند و بقیه هم باید پای کار باشند. دیدید غیر از امریکا و کسانی که از او حمایت می‌کنند بقیه دنیا پای کار فلسطین هستند و ام القرای اسلام باید در این مسیر جلودار همه باشد. دست جبهه مقاومت پر است اقا فرمود حاج قاسم دست این‌ها را پر کرد از تیرکمان و سنگ به موشک وپهپاد رسیدند اسراییل امروز هم نمی‌داند آنها چه سلاح‌هایی در اختیار دارند. برخی فکر می‌کنند ما به آنها سلاح می‌دهیم اما اینطور نیست خودشان تولید می‌کنند. یمنی‌ها را دیدید با هوش بالا موشک ۲ هزار کیلومتری می‌سازند که امریکایی‌ها را به وحشت می‌اندازد. برخی از شما جوانان اقدام عملی را موشک مستقیم به حیفا می‌دانید البته اگر لازم باشد و تکلیف شود این کار هم صورت می‌گیرد بی محابا هم صورت می‌گیرد ولی تکلیف را من تعیین نمی‌کنم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان