ایران فتنه آمریکایی- اسرائیلی را شکست داد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403 - 2:14

ایران فتنه آمریکایی- اسرائیلی را شکست داد

شماره: 20149
Aa Aa

دشمن به این دل خوش کرده تا نسل دوم و سوم از مقاومت دست بردارد و با تکنولوژی پیشرفته در صدد فاسد کردن نسل های ما و تغییر عقاید آنان است.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان؛
ایران فتنه آمریکایی- اسرائیلی را شکست داد

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز شهید به عملیات استشهادی احمد قصیر گفت:

امیدواریم عملیات استشهادی بزرگ‌تری از القصیر از طریق هر گروه مقاومتی شکل بگیرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار کرد:

روز شهید روزی است که امیر شهادت‌طلبان (احمد قصیر) به ساختمان فرمانداری نظامی اسرائیل در صور یورش برد و در کمتر از یک دقیقه بیش از ۱۰۰ نظامی و افسر اسرائیلی را به هلاکت رسانده و کل ساختمان را منهدم کرد. دشمن به این دل خوش کرده تا نسل دوم و سوم از مقاومت دست بردارد از این رو در تلاش است آنان را هدف قرار داده و آنان را به فساد بکشاند. دشمن با تکنولوژی پیشرفته در صدد فاسد کردن نسل های ما و تغییر عقاید آنان است که این خطر بزرگی است. مسیر شهدای ما با نسل های پی در پی تاکیدی بر ناکامی دشمن در دستیابی به اهدافش است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد:

فقط می توان به قدرت مقاومت برای حفظ توافق ترسیم مرزهای آبی اعتماد کرد. نتائج انتخابات امریکا هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد زیرا امریکا با جمهوری خواهان و دموکرات‌ها هر دو، دو روی یک سکه هستند. آمریکا طاعون تروریسم تکفیری را به لبنان آورد و حزب الله آن را از بین برد. آمریکا سال ۲۰۱۹ پس از ناکامی طرح هایش با حمایت از تظاهرات در صدد آشوب افکنی در لبنان بود. آمریکا آشوب اکتبر سال ۲۰۱۹ را به وجود آورد اما حزب الله آن را مهار کرد. این حزب الله بود که نفرین آمریکایی را از سر لبنان دور کرد و این طاعون را از بین برد.

وی همچنین افزود:

آمریکا که در ساقط کردن سوریه از طریق تروریست ‌و تغذیه تکفیری ها ناکام مانده در صدد این هستند که با گرسنگی و سرما این کشور را فرو بپاشانند.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه ایران قاطعانه توانست بر توطئه فتنه‌انگیز آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی پیروز شود گفت:

از لبنانی‌ها می‌خواهیم دربرابر طاعون و وبای امریکا که فقط به دنبال حمایت از اسرائیل است تسلیم نشوند. ایران مجددا بر فتنه و توطئه آمریکایی- اسرائیلی پیروز شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان