ایران نباید به شکست‌های حقوقی و سیاسی آمریکا دلخوش باشد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 24 تير 1403 - 14:22

ایران نباید به شکست‌های حقوقی و سیاسی آمریکا دلخوش باشد

شماره: 11231
Aa Aa

قالیباف از کمیسیون امنیت ملی خواسته حرکت‌های یک جانبه آمریکا را رصد کرده و اقدامات متقابل لازم را با جدیت پیگیری و به مجلس ارائه دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛
ایران نباید به شکست‌های حقوقی و سیاسی آمریکا دلخوش باشد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستورجلسه علنی گفت:

هر گاه مردم را باور کنیم پیروز خواهیم شد و هرگاه آن‌ها را فراموش کنیم و در راس امور ندانیم در چشم برهم زدنی شکست بر ما چیره خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا افزود:

دشمن به دلیل اقتدار و ایستادگی مردم ایران به آنچه می‌خواست نرسید ولی نباید به این شکست‌های حقوقی و سیاسی آمریکا دلخوش باشیم و فراموش نکنیم که دشمن ظالم ما در صورت ادامه یافتن برخی غفلت‌ها گام به گام در تشدید تحریم‌ها جلوتر می‌آید تا به نظام تحریم‌ها شکل جدیدی بدهد. تجربه این مدت نشان داده است هرگاه در برابر اقدامات خصمانه آمریکا منفعل عمل کردیم فشار تحریمی بیشتری به معیشت مردم وارد شده لذا ضروری است با اقدامات فعالانه هوشمندانه و موثر اجازه نداد بیش از این به مردم فشار بیشتری وارد شود. ضروری است کمیسیون امنیت ملی پس از شکست مفتضحانه آمریکا در حوزه حقوقی و سیاسی حرکت‌های یک جانبه آمریکا که موجب اعتراض دیگر از کشور‌های جامعه بین المللی نیز هست را رصد کند و اقدامات متقابل لازم را برای صیانت از منافع مردم با جدیت پیگیری و به صحن ارائه دهد. وظیفه ما است که مردم را قوی کنیم مسئله مردم ما ناکارآمدی در اداره کشور، شرایط سخت معیشتی و حمایت نشدن از لحاظ اقتصادی است ما نباید کشور و معیشت مردم را معطل غرب کنیم بلکه باید مردم را در اولویت قرار دهیم و باید از تجربه‌های روشن ملت ایران بهره گیریم و بدانیم که دشمنی آمریکا با این ملت ریشه‌دار است. اینکه ترامپ رئیس جمهور شود یا «بایدن»، هیچ فرقی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران حاصل نخواهد شد پس لازم است بر روی قوی شدن ملت ایران تمرکز کنیم و پیروزی واقعی را زمانی اعلام کنیم که اقتصاد و مردم ما قوی شده باشند و احساس کنند در زندگی آنان تغییرات ملموس ایجاد شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان