ای بی کرک و پر بفهم که نمی‌توانی تعیین تکلیف کنی | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 18:12

ای بی کرک و پر بفهم که نمی‌توانی تعیین تکلیف کنی

شماره: 15470
Aa Aa

به‌ زودی نظام لیبرال دمکراسی فرو خواهد ریخت| عمق استراتژیک ایران را می‌توان در شعار مرگ بر آمریکا دید|تغییر محل مذاکرات هسته ای مبارزه است.

حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
ای بی کرک و پر بفهم که نمی‌توانی تعیین تکلیف کنی

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت:

در جریان بنزین دیدید که چگونه اگر نتوانیم زیرساخت‌ها را محکم کنیم دشمن از هر نقطه‌ضعفی برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

آمریکا در هفتادسال گذشته منابع ملی را از بین برده و انواع جنایات را در حق ملت ما روا دانسته و انجام داده است. امروز نه‌تن‌ها مردم ایران بلکه مردم دنیا به‌خصوص کشور‌های اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه‌یک جامعه بشری، دشمن صلح و امنیت می‌دانند و هرچه کینه و دشمنی دارند را با صدای بلند فریاد می‌زنند که مرگ بر آمریکا. به‌ زودی همه می‌بینند که نظام لیبرال دمکراسی غرب و منشأ تباهی انسان‌ها چگونه فرو خواهد ریخت.

او گفت:

تفکر توحیدی انقلاب و اسلام ناب محمدی درعین‌حال که برای رفاه و آسایش مردم برنامه دارد اما هرگز با کشور‌های استکباری به هر قیمتی دست دوستی نمی‌دهد. چند سال که این تفکر کم‌رنگ بود را دیدید که چگونه کشور را به ورطه سقوط رساندند. اثر منطقه‌ای و بین‌المللی و بلکه عمق استراتژیک ایران را می‌توان در شعار مرگ بر آمریکا دید. یک عده از روی ترس، وادادگی یا علاقه شدید یا هر چیز دیگر فکرمی کنند اگر از این شعار دست‌برداریم آمریکا دست از دشمنی با ما می‌کشد تا جایی که خاطره هم درست کردند و تحلیل‌های غلط هم به امام نسبت دادند. این شعار تاکتیکی نیست بلکه راهبرد است. نفوذ و اقتدار بین‌المللی ما را زیاد می‌کند. وقتی مردم یکپارچه و باصلابت این شعار را می‌دهند همه می‌فهمند هم خارجی‌ها و هم ایادی داخلی‌شان که هنوز مردم، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند و در روحیه استکبارستیزی آنان خللی به وجود نیامده است.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز گفت:

استکبارستیزی اشکال مختلف دارد. تغییر محل مذاکرات هسته‌ای از وین به بروکسل یک نوع مبارزه و اعلام موضع است که به آمریکا می‌فهماند نمی‌تواند زور بگوید و در این مذاکرات نقش داشته باشد. ایران با این اقدامش خیلی روشن و باصلابت به آمریکا می‌گوید که‌ ای بی کرک و پر بفهم که عضو توافق نیستی و نمی‌توانی تکلیف، تعیین کنی.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان