باید در فضای مجازی حکومت تشکیل دهیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 14:46

باید در فضای مجازی حکومت تشکیل دهیم

شماره: 20430
Aa Aa

او گفته امروز دفاع مقدس در فضای مجازی است و بیشترین شهید، تلفات و اسیر را در این فضا داریم زیرا شیطان مدیریت آن را برعهده دارد.

محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج عنوان کرد؛
باید در فضای مجازی حکومت تشکیل دهیم

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

ایران قوی باید در فضای مجازی ظاهر شود. امروز دفاع مقدس در فضای مجازی است و بیشترین شهید، تلفات و اسیر را در این فضا داریم زیرا شیطان مدیریت آن را برعهده دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار داشت:

فضای مجازی به خط تهاجمی دشمن تبدیل شده است که در آن با استفاده از تجهیزات با کمک برخی افراد مانند ورزشکاران و بازیگران به صورت شبانه‌روزی علیه ما عملیات می کنند تا ذهن و عقاید مردم را تحت کنترل دربیاورند، آن را تغییر دهند و مقاصد خودشان را پیش بگیرند. دائما در معرض حملات سایبری دشمنان برای ضربه زدن به مردم و انقلاب قرار داریم. یکی از واجبات نظام پرداختن جدی به موضوع فضای مجازی است و همانطور که هموطنانی توانسته‌اند موشک بسازند و حوزه نظامی را به موفقیت برسانند عده‌ای هم باید در حوزه فضای مجازی قدرتمند عمل کنند زیرا به گفته امامین انقلاب ما می توانیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مسیر قرآنی را در فضای مجازی پیش‌بگیرند گفت:

متولیان امر اگر در این بخش به دستورهای قرآنی توجه نکنند شکست می‌خوریم. مسئولان در بخش نظامی به نکات قرآنی توجه داشتند و موفق شدند به خصوص آیه ۶۰ سوره انفال که خداوند در آن می‌فرماید "هرچه می‌توانید قوت و قدرت خود را زیاد کنید تا به وسیله آن دشمن خود و دشمن خدا را بترسانید.

وی با اشاره به اینکه آرایش جبهه انقلاب باید درخصوص فضای مجازی از انفعال خارج شود و حتما موضع انقلابی پیدا کند و در این خصوص قرارگاهی تشکیل شود گفت:

باید بدانیم که در دهه پنجم انقلاب به تعداد تلفن‌های همراه،بدون هیچ مجوزی رسانه داریم و این یک ظرفیت است. دشمن در فضای مجازی حکمرانی می‌کند و باید مقابل حکومت، حکومت تشکیل داد، دشمن با تمام ابزار تلاش می‌کند تا استقلال، آزادی و ایمان را از شما بگیرد و شما را اسیر کند. تمام آمریکا بر وعده‌های دروغ به ملت‌ها بنا شده است، دشمن روش ایجاد اغتشاش را درپیش گرفته که تیرشان به سنگ خورد اما دشمن بداند براساس وعده خدا، به‌زودی نابود می‌شود و حزب‌الله غالب خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان