باید سبک زندگی را مدیریت کرد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 16:46

باید سبک زندگی را مدیریت کرد

شماره: 23886
Aa Aa

اگر رهبری اذن دهند طوفان برپا شده و آمریکا و اسرائیل نابود می شوند| اگر این شعار مرگ برآمریکا را از ما بگیرند نفوذ بین المللی خود را از دست می دهیم| در کجای دنیا به معاندان و براندازان اجازه سخن داده می شود؟

حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
باید سبک زندگی را مدیریت کرد

سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز درخطبه های نماز جمعه کرج گفت:

حرف دانش آموزان و مردم به رهبر معظم انقلاب همین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است که داده می شود و بیان می کنند که اگر ایشان اذن دهند طوفان برپا می شود  و آمریکا واسرائیل نابود می شوند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

بیش از ۴۰ سال است که بین ایران و آمریکا و اسراییل غاصب تقابل جدی به دلیل نفوذ قدرت و عمق راهبردی ایران اسلامی وجود دارد. اگرچه دشمنان با ترفند های جدید وارد عرصه می شوند و از طرف دیگر با خط فکری فاسد و خائن که در داخل کشور سم پاشی و سیاه نمایی دارد مواجه هستیم اما جبهه انقلاب دائم در جهت روشنگری و تبیین فعال است. انقلاب زمینه ساز بزرگترین جریان در خنثی سازی اهداف استکبار شد و سد بزرگی در برابر دشمنان است که در موضوع وحدت جهان اسلام اقدامات مؤثر داشت.

حسینی همدانی افزود:

مرگ برآمریکا فقط شعار نیست بلکه یک خط مشی است که این شعار اقتدار ماست و اگر این شعار را از ما بگیرند نفوذ بین المللی خود را از دست می دهیم چراکه با این شعار پیوند استراتژیک با سایر کشورها پیدا کرده ایم و جبهه بزرگی به وجود آمده است. نشر و توسعه این شعار برای آمریکا خسارت بار است چنانچه دیدیم که بارها خواستند درمقاطع مختلف دست از این شعار برداریم و شاهد بودیم خواب و خاطره از حضرت امام (ره) برای دست برداشتن از این شعار گفته شد.

نظام سلطه حربه های اقتصادی و نظامی را کنار گذاشته است

امام جمعه کرج گفت:

مساله فرهنگ مهم و حیاتی است. نظام سلطه برای تسلط برکشورها تحریم های اقتصادی و نظامی را کنار گذاشته و بر سبک زندگی ، محیط زیست و امور فرهنگی ملت ها تمرکز کرده است. باید سبک زندگی را مدیریت کرد و ضعف ها را ازبین برد که در این زمینه مهندسی فرهنگی مدنظر قرارمی گیرد.

وی با طرح این سووال که آیا مهندسی فرهنگی با برنامه توسط حکومت اداره شود؟ گفت:

در این زمینه باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کرد که ایشان در مقوله فرهنگ حکومت را مانند یک باغبان دانستند. 

نمایندگان مجلس ارباب، رعیتی برخورد نکنند

امام جمعه کرج افزود:

برخی از نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی فرهنگ ارباب- رعیتی که سالهاست از بین رفته دارند اما بدانید شما خادم ملت هستید بنابراین نباید نوع رفتار نمایندگان مجلس و مسوولان از بالا به پایین باشد وقتی مردم به ویژه یک فرهنگی مراجعه می کند نباید نسبت به درخواست او بی اهمیت باشید به ویژه اینکه رییس کمیسیون هم باشید که درشان نماینده نیست. باید در مقابل خواسته مردم به عنوان خادم ملت توجه داشته باشید بنابراین ریاست مجلس شورای اسلامی و دستگاه نظارتی تذکرات لازم را دراین زمینه بدهند.

وی درادامه با تذکر فرهنگی به صدا و سیما نیز بیان کرد:

اگرچه باید به مخالفان و منتقدان فرصت ابراز عقیده داد اما در کجای دنیا به معاندان و براندازان اجازه سخن داده می شود چراکه اینها به وحدت ملی فکر نمی کنند. این ها در زمان خود حرف های چند قطبی و ۲ قطبی علیه محور مقاومت داشتند و به اندازه کافی در رسانه های زردشان مزخرفات می گویند بنابراین اجازه ندهید از بیت المال استفاده کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان