با اتم‌های فسفری مانع فرزندآوری فلسطینی ها می شوند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 10:58

با اتم‌های فسفری مانع فرزندآوری فلسطینی ها می شوند

شماره: 24501
Aa Aa

او گفته آلمانی‌ها برای تطهیر خود اقدام به فعالیت‌هایی از جمله حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی می‌کنند تا بحث دروغ هولوکاست را از خود دور کنند. 

رسول فلاحتی در نماز جمعه رشت عنوان کرد؛
با اتم‌های فسفری مانع فرزندآوری فلسطینی ها می شوند

رسول فلاحتی در نماز جمعه رشت اظهار کرد:

آلمان با وجود اینکه هنوز به صورت قطعی مورد اعتبار سرزمینی در بین کشورهای بین المللی نبوده و نیست در ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی پیشی گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه «جرم برای قدرتی که انسان ها را نسل کشی می‌کند» یک قائده مورد پذیرش در بین کشورهای بین المللی بود که اخیراً آفریقای جنوبی بر مبنای آن شکایت به دادگاه لاهه مبنی بر نسل کشی رژیم صهیونیستی برده است گفت:

آلمان اولین کشوری بود که با این شکایت مخالفت کرده و با وجود دیدن نسل کشی از رژیم منحوس صهیونیستی این لایحه را رد می‌کند. 

امام جمعه رشت با تاکید بر تلاش آلمان برای پاک کردن از دروغ هولوکاست و ماجرای کشتار جمعی یهودی‌ها از پیشانی خود افزود:

آلمانی‌ها برای تطهیر خود اقدام به فعالیت‌هایی از جمله حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی می‌کنند تا بحث دروغ هولوکاست را از خود دور کنند. 

وی با بیان اینکه همواره تأیید یا تکذیب هولوکاست یکی از محورها و مواضع سران ارشد کشورها بوده و در ایران نیز در دوره‌ای مطرح بود افزود:

اگرچه این دروغ همواره ادعا بوده اما آلمانی‌ها برای تطهیر کردن خود از این موضوع در تلاش است تا به صهیونیست‌ها بگویند که آلمانی‌ها حامی رژیم منحوس صهیونیستی است. 

فلاحتی با تأکید بر اینکه کشتار گسترده کودکان با کشتار بیش از ۱۰ هزار کودک، ایجاد تألمات روحی برای مردم و کودکان فلسطینی، آواره کردن دست جمعی فلسطینی‌ها و اخراج آن‌ها از جمله مصادیق نسل‌کشی است بیان کرد:

محروم کردن فلسطینی‌ها از آب، دارو، درمان، غذا یعنی حقوق اولیه انسان ها، محروم کردن فلسطینی ها از چادرهای ایجاد شده در صحراها، تحمیل تدابیر آن‌ها برای جلوگیری فرزنداوری با اتم‌های فسفری از دیگر مصادیق نسل کشی است که قابل اثبات در مجامع بین‌المللی است. 

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه تاریخ فراموش نمی‌کند که رژیم منحوسی چون اسرائیل جرمی مرتکب شده که در نظام جنگل حیوانات هم مرتکب نمی‌شود تصریح کرد:

زوال شکست‌ناپذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین‌المللی، توقف عادی سازی روابط بین کشورهای بین‌المللی از جمله کشورهای عربی، بی آبرو شدن حامیان این رژیمِ ترمیم ناپذیر به ویژه اروپاییان، تقویت جبهه مقاومت و گستردگی و نفوذ جبهه مقاومت از جمله ایران اسلامی و کاهش قدرت آمریکا در منطقه از مصادیق پیروزی مردم مقاوم غزه و جبهه مقاومت در این جنگ است. 

به گفته امام جمعه رشت تخلفات انتخاباتی که از سوی دستگاه‌های نظارتی اشاره می‌شود باید مورد توجه قرار بگیرد و از مردم می‌خواهیم با مستندسازی از تخلفات و گزارش آن به دستگاه‌های نظارتی در جلوگیری از تخلفات انتخاباتی نقش آفرین باشند. 

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان