با تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران به شدت برخورد می شود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 5 شهريور 1403 - 15:43

با تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران به شدت برخورد می شود

شماره: 13990
Aa Aa

میزان مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات ١٤٠٠ نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ٨ درصد افزایش یافته که نشان دهنده فرهنگ عمومی است.

"انوشیروان محسنی بندپی"، استاندار تهران؛
با تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران به شدت برخورد می شود

"انوشیروان محسنی بندپی"، استاندار تهران در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت:

روزانه ۸۰۰۰ مگاوات برق در استان تهران مصرف می‌شود که ۱۰۰۰ مگاوات آن مربوط به مراکز ضروری نظیر بیمارستان‌ها است که نباید برق آنها قطع شود. اقدامات لازم برای جلوگیری از قطع برق بیمارستان، مراکز ضروری و منازل شهروندان پیگیری می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

میزان مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات ١٤٠٠ نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ٨ درصد افزایش یافت که نشان دهنده نقش ویژه فرهنگ عمومی استان است. مردم استان تهران همواره در زمینه های مختلف همراه مسئولان هستند و تلاش ما نیز باید معطوف حل مشکلات آنها باشد. در جلسه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و موضوعات روز کشور پرداخته شود و راهکارهای عملیاتی و اجرایی جهت رفع مشکلات ارائه شود.

استاندار تهران با اشاره به خیز پنجم شیوع کروناویروس و برخورد با دستگاه های متخلف در مورد اجرای مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارمندان گفت:

هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم. تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند. هر دستگاه اجرایی نیز که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است. بی‌تردید سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان