با تمام مظاهر فساد مبارزه می کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 19:21

با تمام مظاهر فساد مبارزه می کنیم

شماره: 24546
Aa Aa

او گفته رژیم ستمشاهی در مقابل بیگانگان نوکری می‌کرد و در برابر مردم خودمان سرکش بود و آن‌ها را تحقیر می‌کرد و منافع و مصالح ملی را در نظر نمی‌گرفت.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی؛
با تمام مظاهر فساد مبارزه می کنیم

محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی دستگاه قضا در آستانه ایام‌الله دهه فجر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، رئیس قوه قضاییه اظهار کرد:

خداوند به ما توفیق دهد برای اسلام و مردم یار باشیم نه بار و آنگونه نباشد که مردم به به‌خاطر اعمال و منش و روش ما، به اسلام و نظام بدبین شوند.

او گفت:

امام بزرگوار ما در شرایطی نهضت را آغاز کردند که رژیم ستمشاهی در مقابل بیگانگان نوکری می‌کرد و در برابر مردم خودمان سرکش بود و آن‌ها را تحقیر می‌کرد و منافع و مصالح ملی را در نظر نمی‌گرفت. در چنین شرایطی امام (ره) با ایمان و اتکال به خدا و اعتماد به مردم، نهضت را آغاز کردند. امام در همان آغاز نهضت تاکید فرمودند که غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی باید از بین برود و تمامی مفاسد زیر سر شیطان بزرگ آمریکا است. امروز برای همگان تعابیر و فرمایشات امام راحل که در آن سال‌ها بیان فرمودند آشکار شده است. اگر امروز بالاترین تنفر نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد و این دو رژیم در نهایت استیصال هستند و آوازه ایران اسلامی در جهان طنین‌انداز است از آثار قیام امام و همراهی امت است. امام راحل به سبب صداقت و اخلاص و دوری از جاه‌طلبی و دنیادوستی قلب‌های مردم را تصرف کرد و بر دل‌ها نفوذ کرد. امام عظیم‌الشأن ما با مردم صادق بودند و امروز نیز ما نیاز داریم که با ما مردم صادق باشیم. امام راحل نسبت به دشمنان و ظالمان و پایمال‌کنندگان حق مردم، بسیار سخت بودند و در مقابل نسبت به مردم، این تعبیر را به کار می‌بردند که جانم فدای یکایک آنها.

محسنی اژه‌ای بیان داشت:

یکی از اهداف بزرگ امام راحل تحقق عدالت در همه شئون و ساحت‌ها بود از همین رو ما در قوه قضاییه برای تحقق عدالت اعم از عدالت فردی و عدالت در حکمرانی و عدالت در سایر شئون، مسئولیت سنگین و خطیری داریم. امروز در راستای احیا و ارتقای حقوق عامه، استیفای حقوق آحاد مردم، دفاع از مظلومین، تقویت فضائل و مبارزه با تمامی مظاهر فساد وظیفه سنگین و خطیری داریم. اگر بخواهیم به صورت کامل و جامع به مسئولیت‌ها و وظایف خود عمل کنیم و عدالت‌گستر باشیم باید از خود شروع کنیم و عدالت برای ما به ملکه تبدیل شود و به فکر جاه و دنیا نباشیم و به مردم خوشبین باشیم و به آن‌ها تفاخر نورزیم و مردم را یاری کنیم و در برابر متعدیان به بیت‌المال و جان و مال و نوامیس مردم قاطعانه برخورد کنیم.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان