با مشت بر دهان اغتشاشگران می زنیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 11:24

با مشت بر دهان اغتشاشگران می زنیم

شماره: 23153
Aa Aa

او با بیان این که ناراحتی و خون جگر نمازخوانان و حزب اللهی‌ها از بی‌حجابی است گفته تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم  مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند.

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران عنوان کرد؛
با مشت بر دهان اغتشاشگران می زنیم

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری و امام بارها فرمودند که دشمنان انواع توطئه و دشمنی‌ها را انجام دادند اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار اشت:

کاری نبود که این‌ها بتوانند انجام دهند و انجام نداده باشند. مصداقش اغتشاشات پاییز سال پیش بود که گفتند آمدیم برای براندازی اما خودشان نابود شدند و همین جا می‌گویم اگر بازهم خیالاتی داشته باشند بازهم نابود می‌شوند. شیطنت کنند مشت به دهانش خواهد خورد آنچنان که در پاییز سال گذشته شیطنت کردند و پایش را خوردند. کشور، کشور امام حسین (ع) و اسلام است.

او با بیان این‌که فضای کشور فضای اربعینی شده گفت:

این پیاده‌روی یک رزمایش به عشق ابی‌عبدالله است.

وی ادامه داد:

دعا می‌کنیم دولت محترم موفق شود که مهم‌ترین آن مهار گرانی و حل مشکلات معیشتی مردم است و از خدا می‌خواهیم کمک‌شان کند تا برای این مردمی که ۴۰ سال پای انقلاب ایستادند کار کنند.

او با بیان این‌که ناراحتی و خون جگری که شما نمازخوانان و حزب اللهی‌ها دارید بی‌حجابی است اظهار  داشت:

دل شما نماز‌گزاران از این مسئله خون است و هر هفته می‌گویم تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم  مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد:

پیام شهدا این است که ایران اسلامی باید کشور عفاف باشد. تا آخرین نفس‌ها فریاد ما حجاب است و تا شما هستید دشمن نخواهد توانست بی‌حجابی را هنجار کند‌.

وی افزود:

ورود و حضور در انتخابات عمل صالح است چون دشمنان را به خشم می‌آورد. گرد یاس پاشیدن و این‌که بگویم مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند این عمل ضدانقلابی است. حضور و ثبت‌نام نزدیک به ۴۹ هزار نفر نشان‌دهنده انگیزه مردم است، درست است که همه انتخاب نمی‌شوند اما نفس این حضور نشان‌دهنده انگیزه مردم است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان