با کنار رفتن روحانیت سرنوشت انقلاب بدتر از انقلاب فرانسه می شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:10

با کنار رفتن روحانیت سرنوشت انقلاب بدتر از انقلاب فرانسه می شود

شماره: 16854
Aa Aa

روحانیت به هیچ وجه نباید میدان را خالی کرده و در اختیار روشنفکران غرب‌زده قرار دهد. اگر حرکت انقلابی در اختیار روشنفکران غرب‌زده قرار گرفت از هم می‌پاشد.

احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز؛
با کنار رفتن روحانیت سرنوشت انقلاب بدتر از انقلاب فرانسه می شود

احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:

حرکت انقلابی وابسته به همراهی سه ضلع مبانی قرآنی و اسلامی، روحانیت و حضور مردم است و چنین حرکتی همواره تا ظهور حضرت مهدی(عج) پایدار است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایکنا، او ادامه داد:

در این میان روحانیت به مثابه پیشکسوتان اصلی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش غیرقابل انکاری دارند و به همین دلیل است که مورد هجمه بیگانگان در فضای مجازی قرار دارند تا این ستون حرکت را از پا بیندازند. اگر این قشر کنار رفتند و اصول این حرکت انقلابی از یاد رفت و شکست خورد مطمئن باشید سرنوشت انقلاب اسلامی بدتر از انقلاب فرانسه و جاهای دیگر می‌شود. روحانیت به هیچ وجه نباید میدان را خالی کرده و در اختیار روشنفکران غرب‌زده قرار دهد. اگر حرکت انقلابی در اختیار روشنفکران غرب‌زده قرار گرفت دیر یا زود از هم می‌پاشد و این نقش مهم روحانیت است که می‌تواند جلوی این روشنفکران بایستد و جهت حرکت را در همان جهت ترسیم‌شده از سوی حضرت امام(ره) قرار دهد.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:

فقط نگاه کنید زمانی که موشک «خیبرشکن» رونمایی شد تمام اروپا به خود لرزید یا غنی‌سازی ۶۰ درصدی نشانه‌های اقتدار نظام است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان