با ۵۳ سرویس اطلاعاتی خارجی در تقابل هستیم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 23 مرداد 1403 - 0:44

با ۵۳ سرویس اطلاعاتی خارجی در تقابل هستیم

شماره: 26074
Aa Aa

از زمان شهادت شهید رئیسی تا شب تاسوعا ۳۰ بمب آماده انفجار کشف کردیم| پزشکیان استعلام ۷۳ نفر را از وزارت اطلاعات گرفت که برخی رد شدند.

اولویت‌ وزارت اطلاعات مقابله با اسرائیل است؛
با ۵۳ سرویس اطلاعاتی خارجی در تقابل هستیم

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:

طبق توضیحات وزیر پیشنهادی اطلاعات، رئیس‌جمهور از وزارت اطلاعات درباره ۷۳ نفر استعلام کرد که تعدادی از این افراد مستند به این قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس رد شدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او با اشاره به حضور خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه این کمیسیون گفت:

آقای خطیب دو مأموریت اصلی وزارت اطلاعات را تولید محتوای اطلاعاتی و مشارکت در تأمین امنیت کشور، مردم و جامعه بیان کرد و گفت همه برنامه‌ها ذیل این دو مأموریت تعریف می‌شود. خطیب گفت که دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه نفوذ انجام داده و اعلام کرد که یکی از اولویت‌های وزارت اطلاعات مقابله با رژیم صهیونیستی و یک وظیفه مهم وزارت اطلاعات را هم مبارزه با تروریسم است. او گفت که بعد از نابودی داعش در سوریه، با پدیده داعش سرگردان مواجه بودیم به این معنا که داعش با حمایت رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس و چند کشور دیگر، به طرف ایران گسیل داده شد و به نام داعش خراسان به دنبال ناامن سازی ایران بود.

رضایی ادامه داد:

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت که در مبارزه با تروریسم، با همکاری دستگاه‌های مختلف و توافق با دولت عراق شاهد احساس امنیت نسبی در شمال غرب کشور هستیم. همچنین اعلام کرد که از زمان شهادت شهید رئیسی تا شب تاسوعای حسینی تعداد قابل توجهی از عناصر تروریستی را دستگیر کردیم که به دنبال اقدام تروریستی، انتحاری و بمب‌گذاری در کشور یا به دنبال پشتیانی از این حرکت‌ها بودند. خطیب اظهار کرد که در این مدت ۳۰ بمب آماده انفجار کشف شده و همین طور اعلام کرد که با ۵۳ سرویس اطلاعاتی خارجی در تقابل هستیم که به طور ساختارمند علیه ایران فعالیت می‌کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان