بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 12 مرداد 1403 - 1:53

بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند

شماره: 21447
Aa Aa

امروز عده‌ای برای احیای تاج و تخت سینه‌چاک می‌کنند، برای کسانی که به این کشور و مردم خیانت‌ها کرده‌اند. این خیانت‌ها در طول ادوار به گونه‌ای بوده که سه و نیم میلیون کیلومتر را با بی‌عرضگی واگذار و حاتم بخشی کرده‌اند.

حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه؛
بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند

سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری بر نسل جوان اظهار کرد:

اگر ما به درستی در این زمینه برنامه ریزی کنیم و با جوانان اخت بگیریم نسل جوان به کمک ما در جهت پشتیبانی از نظام، مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌ها خواهند آمد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان این که در ماه‌های اخیر دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند ادامه داد:

اگر ما درست به سراغ این نسل برویم آن‌ها آماده جانفشانی و ایثارگری در مسیر ارزش‌های دینی و انقلابی خواهند بود کما این که در دفاع مقدس نیز این ایثارگری و مجاهدت را از آنان شاهد بودیم.

حسینی بوشهری با یادآوری اتفاقات چند ماهه اخیر ایران و برنامه ریزی دشمنان برای به آشوب کشیدن این کشور گفت:

امروز عده‌ای برای احیای آن تاج و تخت سینه‌چاک می‌کنند، برای کسانی که به این کشور و مردم خیانت‌ها کرده‌اند. این خیانت‌ها در طول ادوار به گونه‌ای بوده که سه و نیم میلیون کیلومتر را با بی‌عرضگی واگذار و حاتم بخشی کرده‌اند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:

امروز باید مراقب باشید انحرافاتی که در حال پمپاز بر جامعه است، نسل جوان ما را تحت شدیدترین هجمه‌ها و پمپار شبهات قرار داده‌اند و ما باید در این خصوص هوشیار باشیم و این نسل را دریابیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان