بدون ناو و موشک‌ معیشتی نداریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 18:17

بدون ناو و موشک‌ معیشتی نداریم

شماره: 22684
Aa Aa

نفت خلیج فارس به ایران و همسایگانش اختصاص دارد. دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند| دشمن اگر می‌خواهد ما را بکشد ما شهید و عاقبت بخیر می‌شویم.

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران؛
بدون ناو و موشک‌ معیشتی نداریم

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در همایش «تجلی اخلاص» «تجلیل از دست‌اندرکاران حرکت راهیان نور» بیان کرد:

راهیان نور یک فناوری و یک حرکت بزرگ است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او افزود:

جوانان ما باید حضور پررنگی در راهیان نور دریایی داشته باشند. دریا یک فرصت و راهبرد بزرگ است به این دلیل که ۹۰ درصد تجارت ما از طریق دریا است حتی نفت و گاز ما از دریا استخراج می‌شود. اگر ناو و موشک‌ نباشد معیشتی هم نخواهیم داشت. با عنایت خداوند و اراده سنگین ما آمریکایی‌ها شکست خوردند. ما ۲۲۰۰ کیلومتر در جنوب و  ۸۲۰ کیلومتر در شمال مرز دریایی داریم. همچنین  جزایر متعدد و مهمی داریم که مانند یک ناو هواپیمابر می‌تواند امنیت منطقه دریایی را حفظ کند چرا که قابلیت این را دارد هواپیما از آن پرواز کند. جزایره بوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک نقش استراتژیک و ویژه‌ای دارند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:

در خلیج فارس آبراه بین‌المللی وجود دارد اما آب بین‌المللی وجود ندارد. نفت خلیج فارس به ایران و همسایگانش اختصاص دارد. مملکت برای جوانان است. دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق ندارید وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند. ما در این نبرد نابرابر در مقابل دشمنان پیروز هستیم. از منافعی که به ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اختصاص دارد دست نخواهیم کشید. دشمن اگر می‌خواهد ما را بکشد ما شهید و عاقبت بخیر می‌شویم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان