برای استقلال بالکان شهید دادیم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 2:28

برای استقلال بالکان شهید دادیم

شماره: 22732
Aa Aa

ما مدعی حقوق بشر در فرانسه و حقوق زن در اروپا و آمریکا هستیم؛ فرانسه با مسلمانان، مستضعفان و مهاجرانش به خوبی رفتار نکرده و پرونده حقوق بشر اروپایی ها تاریک است.

علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه؛
برای استقلال بالکان شهید دادیم

علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت:

غدیر و عاشورا به رقم همه موانع ماند و راهنمای ما شد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

بخش از مشکلات برای تحریم و مسائل تحمیل شده به نظام است اما بخشی از آن به کاستی های مدیریتی و برنامه ریزی ما بر می گردد. باید موضوعاتی مانند اشتغال، ازدواج، مسکن، بانوان و جمعیت در برنامه هفتم به درستی پیش بینی شود. لازم است به این موضوعات، به صورت واقع بینانه و جدی توجه شود.

او اضافه کرد:

بخش فرهنگ، علم و نخبگان را فراموش نکنید. آینده کشور به فرهنگ ایمانی و انقلاب، به پیشرفت وعلم و فناوری و به تامین امکانات لازم برای استعدادهای برجسته و نخبگان و جوانان دانشمندان پیوست خورده است.لازم است شرایطی برای ورود مردم، بخش خصوصی سالم، استعدادها و سرمایه‌ها برای رونق تولید ساختن کشور فراهم شود.

وی خطاب به دولت آلبانی هم گفت:

شما به گذشته نظام اسلامی در بالکان توجه کنید، وقتی بوسنی در ظلم و ستم بود ما برای استقلال مردم و عظمت مسلمانان بالکان شهید دادیم. به نام جامعه المصطفی علم، فرهنگ و ارزش های معنوی را ارائه کردیم و کنار بوسنی برای نجات آن‌ها ایستادیم، شما به جای این همه خدمتی که نظام اسلامی کرد به حرف آمریکایی ها و اسرائیل گوش دادید و به منافقین جا دادید و نتیجه اش این شد که این منافقین خونخوار به جان شما افتادند. شما اقدام خوبی انجام دادید که برگشتید.

او با بیان این که ما مدعی حقوق بشر در فرانسه و حقوق زن در اروپا و آمریکا هستیم خطاب به فرانسه گفت:

 شما خیانت زیادی کردید، دشمنان ایران و اسلام را پناه دادید، از این راه غلط برگردید، ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران اهل عقل و منطق هستند و با حساب و کتاب عمل می کنند، هم مظلوم و هم مقتدر هستند و از اقتدار ملت ایران بترسید زیرا به فضل خدا حقوق خود را در همه عالم احیا می کند. فرانسه با مسلمانان، مستضعفان و مهاجرانش به خوبی رفتار نکرده است و پرونده حقوق بشر فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی تاریک است، خود را اصلاح کنید. برای امت اسلام قابل قبول نیست که دولت سوئد از آتش زدن قرآن حمایت می‌کند.

اعرافی گفت:

 دستگاه مقنن باید حریم حجاب را حفظ کنند. حجاب باید از سوی دولت، مردم، مسئولین اعتباری افزون تر پیدا کند و وظیفه همه ما است که هر کاری برای ساختن فرهنگ ایمانی انجام دهیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان