برای اضمحلال کامل اسرائیل کنار جبهه مقاومت هستیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:56

برای اضمحلال کامل اسرائیل کنار جبهه مقاومت هستیم

شماره: 22166
Aa Aa

امروز بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده و برای حمایت از جوانان فلسطین در حد استطاعتمان از این جبهه قوی قهرمان حمایت می‌کنیم.

اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس عنوان کرد؛
برای اضمحلال کامل اسرائیل کنار جبهه مقاومت هستیم

اسماعیل قاآنی،  فرمانده سپاه قدس در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر «کتاب خاتون و قوماندان» و چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مشهد اظهار داشت:

با رونمایی از تقریظ مقام ولایت جبهه ‌مقاومت و فاطمیون به یک محور گسترده‌ای تبدیل شده که مبادی و نقاط مقاومت را در سرتاسر دنیا به هم متصل کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، قاآنی ادامه داد:

براساس آیه قرآن شهدای فاطمیون مهاجر‌ند و به‌طور مضاعف هم مجاهد‌ند و به‌طور مضاعف ویژگی برجسته‌ای دارند.

قاآنی عنوان کرد:

جبهه مقاومت امروز از یک هسته و نهال نوپا تبدیل به یک محور گسترده‌ای تبدیل شده که مبادی و نقاط مختلف مقاومت را در دنیا به هم متصل کرده است. در این جبهه انسان‌های فداکار باسواد و ارزشمندی که در  بسیاری از مسائل نقاط اشتراک دارند اما نقطه اصلی اشتراک آنها دفاع از اسلام و عزت مسلمانان است و کنار یکدیگر هم از خود و هم از دیگران دفاع می‌کنند. مقاومت واژه قرآنی و دستور خدا به پیامبر است اما گرد و غبار روی آن را گرفته بود و با پیروزی انقلاب و رهبری امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای این واژه ارزشمند شفاف شد و امروز نه‌تنها دوستان که حتی دشمنان انقلاب اقرار می‌کنند که مقاومت در هر نبردی تعیین‌کننده است، امروز مسئولان مختلف سیاسی و نظامی در جبهه مختلف ما اقرار می‌کنند کسی در میدان نبرد پیروز است که مقاومت کند این حرف را کسانی می‌زنند که قبلاً می‌گفتند کسی پیروز است که امکانات و سلاح بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گفت:

امروز به برکت هدایت رهبری معظم انقلاب بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.

سردار قاآنی ادامه داد: همین امروز رژیم صهیونیستی در فلسطین جنایت می‌کند اما در لبنان سید مقاومت می‌گوید اگر شما به قدس اهانت کنید ما هستیم، هنوز صدا از لبنان قطع نشده از یمن صدا بلند می‌شود که ما هم هستیم و همین طور از دیگر کشورها برای دفاع از فلسطین صدا بلند می‌شود.

وی با بیان اینکه جوانان قهرمان فلسطین در بعضی روزها بیش از 30 عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند گفت:

اینها محصول جبهه مقاومت و بسیج جهانی اسلام است. برای حمایت از جوانان فلسطین در حد استطاعتمان چه در عمل و چه صحبت از این جبهه قوی قهرمان حمایت می‌کنیم و برای اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی همه در کنار هم تلاش می‌کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان