بسیج هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار تربیت می کند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 10:10

بسیج هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار تربیت می کند

شماره: 14835
Aa Aa

او با بیان این که ده قرارگاه برای تربیت این نفرات اختصاص داده شده گفته دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است.

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج؛
بسیج هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار تربیت می کند

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایران در  یازدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی نیروهای مسلح گفت:

گام دوم انقلاب سرآغاز پیروزی های بزرگ و مقاومت پیروزی ملت ایران در مرحله دفاعی است و ما در مرحله دفاعی به سطح باز دارندگی رسیده ایم.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار کرد:

گام اول که پیروزی نظام اسلامی بود یک الگوی دریافت شده از غرب یا سایر دنیا نیست بلکه یک الگوی کاملا برآمده از اسلام ناب بود که از اندیشه های امام خلق شد. ملت ایران هم این الگو را پذیرفت و برای آن جان فشانی کرد. اگر دولت اسلامی محقق نشود شکل گیری جامعه ی اسلامی دور از دسترس است.

وی از تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار گفت:

ما مردم سالاری اسلامی را بر سه قاعده شرکت در انتخابات و انتخاب مسئولین، نقش آفرینی گسترده در زمینه ها و نظارت مردمی تصور می کنیم و حدود ده قرارگاه برای پیگیری نقش آفرینی مردم و تربیت هشت میلیون جوان انقلابی مومن و پای کار اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که بسیج لکوموتیو قطار ملت ایران است تاکید کرد:

مقاومت مردمی و امنیت مردم پایه یک مکتب اعتلا یافته است که امروز نسخه های این مکتب به کشورهای دیگر هم القا شده است.

او بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و گفت: بسیج یک تعریف گسترده و عمیق بر اساس اندیشه ی امامان انقلاب اسلامی دارد. بسیج به دنبال تحقق همه جنبه های مردم سالاری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:

امروز می توانیم به جرئت بگوییم که دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است. برنامه ریزی های بسیار متنوعی در مسیر تحقق اقدامات بسیج نظیر سازماندهی فضای مجازی صورت گرفته که دو قرارگاه تعلیم و تربیت و روشنگری و هدایت سیاسی به این برنامه ریزی ها اختصاص یافته اند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان