بعید نیست درون خانه از شما انتقام بگیریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 6:57

بعید نیست درون خانه از شما انتقام بگیریم

شماره: 20742
Aa Aa

دشمنان درون خانه‌ های خود هم دیگر آرامش ندارند| شهید سلیمانی فشاری بر آمریکایی‌ها آورد که افسران آمریکایی درون تانک‌های خود ایزی‌لایف می‌پوشیدند.

شاگردان مکتب سلیمانی استخوان آمریکایی‌ها را خرد می کنند؛
بعید نیست درون خانه از شما انتقام بگیریم

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:

شهید سلیمانی پرچم مقاومت را از میان آیات قرآن بلند کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری دانشجو، او اظهار داشت:

امروز ادامه راه حاج قاسم و حرکت در مسیر حاج قاسم انتقام خون حاج قاسم است؛ انتقام از جنایتکاران از لحظه اول آغاز شده و به نقطه پایانی نیز خواهد رسید. به دشمن می‌گوئیم که شکست شما و انتقام از آمریکا شروع شده و شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید.

قاآنی گفت:

او وارد هر اجلاسی که می‌شد و سخنرانی می‌کرد با استدلال‌های محکم و منطق عمیق، همه را متحیر می‌کرد. بزرگی شهید سلیمانی این بود که او کاری جز طریق ولایت انجام نمی‌داد. شهید سلیمانی زمانی توسط خودِ مردم عراق فشاری بر آمریکایی‌ها آورد که افسران آمریکایی درون تانک‌های خود ایزی‌لایف می‌پوشیدند. بعد از ترور او، آمریکایی‌ها به‌دلیل جنایتی که انجام دادند از روز اول تحت فشار قرار گرفتند. به همین جهت به حول و قوه الهی شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان آمریکایی‌ها را خرد و بعد آن‌ها را از منطقه اخراج می‌کنند. بر این اساس به دشمن می‌گوئیم که شکست شما و انتقام از آمریکا شروع شده و شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید و بعید نیست که درون خانه از شما انتقام بگیریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان