بیش از ۴۳ سال زنان را تکریم کردیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:33

بیش از ۴۳ سال زنان را تکریم کردیم

شماره: 21460
Aa Aa

|عده ای قلم به دست و قلم به مزد غرب زده حقیقی و مجازی به نفع دشمن سخن می گویند و صداهایی شنیده می شود که رادیو اسراییل و بی بی سی با همه خباثت چنین سخنی نمی گویند.

مسمومیت های سریالی برای ناکارآمدن نشان دادن نظام است؛
بیش از ۴۳ سال زنان را تکریم کردیم

سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز درخطبه های نماز جمعه کرج گفت:

در اغتشاشات امسال با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم، دشمنان نتوانستند به مقاصد شوم خود دست یابند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی بیان کرد:

دشمنان قصد دارند با اغتشاش در بازار، التهاب ارزی و سخت کردن وضعیت معیشت بیشتر از این فشار مضاعف به افراد کم برخوردار و متوسط جامعه وارد کنند تا بیشتر از گذشته القای بحران نمایند. امروز دشمن بر التهاب آفرینی بر بازار ارز متمرکز شده است. ترس از استحکام ارتباط با چین و روسیه و از بین رفتن سالاری دلار عده ای را به وحشت انداخته است بطوریکه حتی حاضر هستند بر علیه مردم خود کارهایی را انجام دهند .

حسینی همدانی افزود:

جریان مسمومیت های سریالی بهانه ای برای اتهام زنی و ناکارآمدن نشان دادن نظام اسلامی است و می خواهند سرمایه های اجتماعی و اعتماد را از بین ببرند اما مردم ما به دشمنی ها و توانایی ها آگاه هستند بنابراین دستگاه های امنیتی و قضایی به جدیت وارد عمل شوند و تاخیر وتعلل جایز نیست. وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش نباید از خودشان سلب مسوولیت کنند و گزار ش کامل و دقیق به مردم بدهند. نگرانی جدی که دراین زمینه برای خانواده ها به وجود آمده است باید برطرف شود چرا که مساله امروز مساله دشمنی دشمنان است و کوتاه آمدن ضربه به نظام اسلامی می زند و باید کسانی که دراین مدت ترک فعل داشتند مورد سؤال قرار داد که چرا دنبال نکردند. در این شرایط عده ای قلم به دست و قلم به مزد غرب زده که دشمن استقلال و سربلندی کشور هستند در فضای حقیقی و مجازی به نفع دشمن سخن می گویند و صداهایی از کسانی شنیده می شود که رادیو اسراییل و بی بی سی با همه خباثت چنین سخنی نمی گویند. امروز در مسیر انقلاب اسلامی ضربه های چاقوی صهیونیست را می بینیم که پاسخ این ضربه ها در کرانه باختری در قلب سرزمین های اشغالی داده می شود. در زمان حاضر رگه هایی از توطئه های اسراییل و آمریکا دیده می شود چرا که بیش از ۴۳ سال است انقلاب اسلامی دختران و زنان را تکریم کرده و اقدامات مؤثر دراین زمینه قابل بهره‌برداری است و کارنامه درخشانی داریم. نظام اسلامی ضد زن معرفی می شود و می بینیم که جریان های سیاسی و اقتصادی تلاش می کنند به نفع دشمن عمل کنند و اتاق فرمان داخل و خارج کشور یکی است بطوریکه بازار را خراب می کنند و با جنگ روانی اعصاب مردم را بهم می ریزند و درنهایت تروریست های رسمی وارد عمل می شوند. رگه های منافقین دراین جریانات دیده می شود و دیدیم که پیرزن منافقین که خودشان دستشان به خون ۱۷ هزار کودک و زن آلوده است از گزارشگر سازمان ملل برای سفر به ایران و تشکیل پرونده ای درخواست کرده است. در همین یکسال گذشته چقدر ظلم به زنان آمریکا و اروپا و چه میزاتن ضرب و شتم ، قتل و آزار جنسی در این مناطق گزارش شده است. زنان در اروپا و امریکا حتی در ارتش که منظم است در معرض آسیب هستند. این امر نشان می دهد که کرامت زن در آمریکا و اروپا زیرسوال رفته است.

حسینی همدانی گفت:

امروز می بینیم که رشد و بالندگی در جاهایی است که افراد زیر۳۰ سال متصدی هستند و درنظام اجرایی و برنامه ریزی راهبردی باید از جوانان بهره برد بنابراین باید از جوانان به جد استفاده کرد و بزرگترها میدان را دراختیار آنان قرار دهند. دشمنان نظام اسلامی بر سرجوانان سرمایه گذاری ها داشتند که در این زمینه باید جهاد تبیین داشت که یک بخش ازاین جهاد ان است که برای آحاد جامعه به ویژه جوانان توضیح دهیم دشمنان چه نقشه هایی برای کشور داشته اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان