بی حجابی تحمیلی خلاف عقل است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:40

بی حجابی تحمیلی خلاف عقل است

شماره: 21850
Aa Aa

حجاب جامعه را به اتحاد می‌کشاند| زنان ایران اسلامی الگوی مناسبی برای دیگر کشورها هستند| امید است روزی رژیم صهیونیستی به صورت کامل از تاریخ محو شود.

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
بی حجابی تحمیلی خلاف عقل است

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی نمونه‌هایی از پیروزی محور مقاومت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی گفت:

بنا بر اعتراف یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی اگر انتفاضه جدیدی رخ بدهد اسرائیل قبل از انجام حرکتی از بین خواهد رفت زیرا نیروهای نظامی این رژیم هم مایل به دفاع از رژیم مرتجع نیستند.

وی ادامه داد:

حضور گسترده و پرشور مردم ایران در روز قدس بیانگر آن است که مردم مظلوم فلسطین عقبه حمایت مردم جهان را دارند و استکبار جهانی بداند در مقابل اراده‌ مردم ما ذلیل خواهد بود. امید است روزی رژیم صهیونیستی به صورت کامل از تاریخ محو شود و بتوانیم در قدس شریف به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه نماز کنیم.

وی با اشاره به موضوع حجاب در جامعه نیز گفت:

غربی‌ها همیشه با شعارهای فریب دهنده سعی کردند تا بی حجابی را به کشورهای دیگر تحمیل کنند. بر همین اساس لازم است مردم مسلمان نقشه دشمنان را در بی حجابی تحمیلی که امر خلاف عقل است نقش بر آب کنند زیرا حجاب جامعه را به اتحاد می‌کشاند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی بالاترین ارزش را برای زنان قائل شده و در رسیدن به کمالات تساوی برای حقوق بین مردان و زنان تعیین کرده است گفت:

بر اساس قرآن زن و مرد مکمل یکدیگر هستند و هر که تقوای بیشتری دارد نزد پروردگار خود ارزشمندتر است. در ایران اسلامی هیچ گونه مخالفتی با حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، تحصیلات دانشگاهی و در مناصب مختلف مدیریتی وجود ندارد و حتی زمینه و امکان حضور را برای آن‌ها فراهم کرده است.

وی با اشاره به حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی در کشور گفت:

زنان ایران اسلامی الگوی مناسبی برای دیگر کشورها هستند. دشمن سعی دارد تا هویت ملی ما را در بحث عفت از بین ببرد و براین اساس قشر فرهیخته باید این مهم را برای مردم تبیین کنند.

مهدوی با تاکید بر دعوت جوانان به حجاب با استدلال گفت:

باید برای آن‌ها تبیین شود که حجاب با وجود آنکه یک قانون است، پشتوانه عقلی و شرعی نیز دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان