تا آخرین نفر اغتشاشگران به سزای اعمال خویش خواهند رسید | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 2:33

تا آخرین نفر اغتشاشگران به سزای اعمال خویش خواهند رسید

شماره: 20454
Aa Aa

هجمه رسانه ای دشمنان علیه اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران یک فضاسازی رسانه ای است تا نظام را وادار به عقب نشینی کنند.

اقدامات دستگاه قضا مورد حمایت کامل مردم است؛
تا آخرین نفر اغتشاشگران به سزای اعمال خویش خواهند رسید

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران گفت:

فضاسازی‌ها علیه محاکمه اغتشاشگران ذره‌ای در اراده مسئولان قضایی تاثیر ندارد. این مسیر با قاطعیت ادامه پیدا خواهد کرد و قطعاً این افراد را تا آخرین نفر آن‌ها به سزای اعمالشان خواهد رساند که این موضوع نیز مطالبه بر حق مردم است. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

اقدامات دستگاه قضایی به طور قطع مورد حمایت کامل مردم است چون میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها بارها و بارها با فریاد خود آن را مطالبه کردند و خواست عمومی این است که با اغتشاشگران و آشوبگران به طور جدی برخورد شود. دستگاه قضایی با محاکمه اغتشاشگران و آشوبگران هم اکنون به مطالبات بر حق مردم پاسخ داده و قانون را اجرا می‌کند البته فضاسازی‌های دشمنان علیه اقدامات دستگاه قضایی کاملاً طبیعی است چراکه می‌خواهند شرایط کشور به گونه‌ای باشد تا اغتشاشگران و گروه‌های ضد انقلاب مسلح که در این مدت ۲۵ نفر از مردم بی گناه ما را با سلاح‌های گرم یا سرد فقط به خاطر کشته‌سازی به شهادت رساندند آزادانه فعالیت کنند. هجمه رسانه ای دشمنان علیه اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران یک فضاسازی رسانه ای است تا نظام را وادار به عقب نشینی کنند تا فضای ادامه اغتشاشات فراهم شود.‌ این حق مردم است و اگر قوه قضائیه این اقدامات را انجام ندهد و به وظایف خود عمل نکند در پیشگاه خداوند، ملت و شهدا مسئول است و باید پاسخگو باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان