تحریم ملت ایران را قوی و نظام اسلامی‌ را مستحکم کرد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 13:12

تحریم ملت ایران را قوی و نظام اسلامی‌ را مستحکم کرد

شماره: 21543
Aa Aa

اکثر کشورهای قدرتمند نظامی و اقتصادی جهان با یک ‌تحریم کوتاه مدت دچار چالش شده و کمر خم می‌کنند اما جمهوری اسلامی مقتدرانه ادامه می‌دهد.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
تحریم ملت ایران را قوی و نظام اسلامی‌ را مستحکم کرد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر در حسینیه ثارالله ارومیه با تقدیر از ایستادگی مثال زدنی ملت ایران در مقابل دشمنان اظهار داشت:

سالی که گذشت سال ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان بود و حضور مردم در صحنه دشمن را مایوس کرد و پیروزی‌های امروز به دلیل همین استقامت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، سلامی افزود:

این حجم از دشمنی و فشار در طول تاریخ بشر بی سابقه است. اکثر کشورهای قدرتمند نظامی و اقتصادی جهان با یک ‌تحریم کوتاه مدت دچار چالش شده و کمر خم می‌کنندحتی جنگ ‌یک ساله نیز برای متلاشی کردن بسیاری از نظام‌های سیاسی کافی است اما جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم و هوشیاری ولایت فقیه زیر بار ظلم استکبار جهانی نرفت و مقتدرانه به راه خود ادامه می‌دهد.

او با بیان این که تحریم ملت ایران را قوی و نظام اسلامی‌ را مستحکم کرد گفت:

اگر امروز ایران توانسته ماهواره به فضا ارسال کند، واکسن، موشک، خودرو و هر پدیده علمی دیگری تولید کند و طرح‌های بزرگ عمرانی را به بهره‌برداری می‌رساند در سایه همین خودباوری حاصل از تحریم و ایستادگی‌ برابر استکبار است.

سلامی دلیل استقامت امت را تبعیت از استقامت امام و رهبری دانست:

استقامت بی بدیل رهبر انقلاب در مقابل حجم سنگین دشمنی ها باعث شد تا فرماندهان و سربازان نیز مستحکم و با ایمان شوند و این ایمان و استقامت امام باعث استقامت امت شد. دشمنان بدانند هر چه قدر فشارها و دشمنی ‌های بیشتر باشد پاسخ ملت ایران قاطع تر و دشمن شکن تر خواهد بود و ملتی که ایمان به خدا دارد از هیچ ابرقدرتی باک ندارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان