ترامپ: آماده توافق سریع با ایران هستم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 9:07

ترامپ: آماده توافق سریع با ایران هستم

شماره: 10298
Aa Aa

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این که اوباما به ایران پول نقد داده گفته ایران و چین دوست دارند رقیب انتخاباتی او، جو بایدن در انتخابات به پیروزی برسد.

در تجمع انتخاباتی در تالسا در ایالت اوکلاهاما؛
ترامپ: آماده توافق سریع با ایران هستم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی در تالسا در ایالت اوکلاهاما گفت: آماده توافق سریع با ایران است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سی ان ان، رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد ایران و چین دوست دارند رقیب انتخاباتی او، جو بایدن در انتخابات به پیروزی برسد.

او مدعی شد که باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ایران پول نقد داده است.

او در خصوص عملکرد خود در مبارزه با ویروس کرونا در آمریکا گفت:

من کار فوق‌العاده‌ای [برای مهار کورنا] انجام داده‌ام؛ در ماه ژانویه جلوی ورود تمامی شهروندان چین به آمریکا را گرفته و این اقدام سریع‌تر از آن چیزی که دیگران آن را انجام می‌دادند انجام شده است.

ترامپ

ترامپ گفت: «ما جان صدها هزار نفر را نجات دادیم،ولی مخالفان هرگز به اینها اشاره نمی‌کنند.»

وی گفت:

«گرفتن تست مثل شمشیر دو لبه است. وقتی شما بیشتر تست بگیرید مبتلایان بیشتری پیدا می‌کنید. به خاطر همین به افرادم گفتم: لطفاً کمتر تست بگیرید ولی آنها تست می‌گیرند، تست می‌گیرند، طوری که نمی‌دانیم چه خبر است.»

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت:

مخالفان می‌گویند رئیس‌جمهوری ما مشکلی دارد. اگر مشکلی باشد، خودم می‌گویم. می‌خواهم این را به شما بگویم که جو بایدن مشکلی دارد، این را می‌توانم بگویم؛ اصلا توجه کرده‌اید که هر از گاهی بایدن اسامی ایالت‌ها را اشتباه می‌گوید؟ او به آیوا می‌رود و می‌گوید خیلی خوب است که در آیداهو هستیم. نه. شما به آیوا رفته‌اید. این اتفاق خیلی زیاد برای او رخ می‌دهد اما هنوز برای من اتفاق نیفتاده است. زمانی که این اتفاق می‌افتد هیچ راهی برای جبران آن وجود ندارد، فقط اینکه باید از آن استیج پایین بیایید.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان