ترفند‌های دشمنان و شیطان‌صفتان نوبه‌نو در حال تغییر است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 3:26

ترفند‌های دشمنان و شیطان‌صفتان نوبه‌نو در حال تغییر است

شماره: 23065
Aa Aa

برای جلوگیری از تخلف و فساد همکاران قضایی شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشاد گونه و انذاری اتخاذ گردد؛ در صورت نیاز به‌صورت فردی تذکر دهید.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؛
ترفند‌های دشمنان و شیطان‌صفتان نوبه‌نو در حال تغییر است

 

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در نشست وبیناری با مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات این قوه قضاییه در سراسر ایران گفت:

مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه باید روش‌ها، تجهیزات و دانسته‌هایش را به طور مداوم و مستمر به‌روزرسانی کند و در ایفای مسئولیت‌های خود از فناوری‌های نوین بهره بگیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، او گفت:

ما نمی‌توانیم به داده‌ها و تجهیزات قبلی و قدیمی بسنده کنیم چرا که ترفند‌های دشمنان و شیطان‌صفتان نوبه‌نو در حال تغییر است و ما نیز باید متناسب با این امر حرکت کنیم.

وی اظهار داشت:

وقتی یک قاضی مرتکب جرم‌ شد اعتماد مردم سلب می‌شود؛ جرم او با یک فرد عادی که مرتکب همان جرم شده یکی نیست. اتخاذ شیوه‌های مختلف صیانتی، پیشگیرانه، ارشاد گونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی موضوعی مهم و اولویت‌دار است اما باید توجه داشته باشیم که ما نمی‌توانیم نگاه یکسانی به فساد یک فرد عادی و یک فرد شاغل در یک دستگاه مهم حکومتی نظیر قوه قضاییه داشته باشیم چرا که فساد چنین فردی دارای تالی‌فاسد و اثرات سوء بسیاری است و ممکن است زمینه سلب اعتماد مردم به دستگاه قضایی را فراهم آورد.

او گفت:

 ضرورت دارد پیرامون برخی مسائل و پرونده‌ها که در بین مسئولان و یا افکار عمومی مطرح می‌شوند ضمن لحاظ جامع‌نگری و دقت نظر نهایت سرعت‌عمل را در پیگیری‌ها و رسیدگی‌ها به خرج داد تا دغدغه و نگرانی‌هایی که از حیث آن پرونده‌ها و موضوعات ایجاد می‌شود رفع گردد.

وی به مسئولان مرکز حفاظت و اطلاعات توصیه کرد که نسبت به اثرگذاری هر چه بیشتر شیوه‌های ارشادات، تذکرات و انذار‌های خود در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم در دستگاه قضایی اهتمام جدی داشته باشند و در موارد مقتضی در این راستا روش‌های متنوعی را به کار گیرند و حتی در صورت نیاز برای جلوگیری از لغزش همکاران بصورت فردی تذکراتی را به آن‌ها ارائه دهند.

او خطاب به مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد که برای پیشگیری از لغزش همکاران قضایی روش‌های مختلف نفوذ دشمنان و عناصر شیطان صفت را برای آن‌ها و خانواده‌های‌شان تبیین و تشریح کنید:

گاهی لازم است به همکار قضایی درخصوص رفت‌وآمد‌ها و نشست و برخاست‌هایی که دارد و ممکن است بواسطه این قبیل امور خدایی‌ناکرده دچار لغزش شود هشدار و انذار داد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان