تشویق به عدم شرکت در انتخابات تخلف است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 6:45

تشویق به عدم شرکت در انتخابات تخلف است

شماره: 13618
Aa Aa

اشتری گفته مشکلات را نباید پای نظام و اسلام و رهبری نباید گذاشت؛ باید پای ناکارآمدی مدیرانی گذاشت که ما به درستی آن‌ها را انتخاب نکردیم. 

فرمانده نیروی انتظامی ایران عنوان کرد؛
تشویق به عدم شرکت در انتخابات تخلف است

فرمانده نیروی انتظامی ایران با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشار این مشکلات بر مردم گفت:

این‌ مشکلات را نباید پای نظام و اسلام و رهبری نباید گذاشت. این‌ها را باید پای ناکارآمدی مدیرانی گذاشت که ما به درستی آن‌ها را انتخاب نکردیم. اگر می‌خواهیم این مشکلات حل شود، باید در ۲۸ خرداد، به عنوان یک تکلیف شرعی و الهی و ملی، پای صندوق رأی بیاییم و امروز باید همه پای صندوق‌های رأی بیایند.

به گزارش اسپادانا خبر، حسین اشتری در جلسه ویژه مسؤولان هیأت‌های مذهبی و مداحان افزود:

طبق بررسی ما در مقایسه با سایر تجمعات، بیشترین جایی که این پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند مساجد و هیأت‌های مذهبی است و منظم‌ترین گروه‌ها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گروه‌های مذهبی، روحانیون، مداح‌ها و مسجدی‌ها بوده‌اند.

وی گفت:

 اگر جمهوری اسلامی ایران ضربه بخورد به همه کشورهای مسلمان و مخصوصاً شیعی ضربه می‌خورد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ناهنجاری‌های مربوط به عفاف و حجاب خاطرنشان کرد:

شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۶ دستگاه را مسؤول این امر کرده است و ۳۰۰ مصوبه دارد. یکی از این دستگاه‌ها نیروی انتظامی است که آخرین دستگاه هم هست؛ حالا هیچ کس برای حل این معضل، قدم برنمی‌دارد و هر از گاهی، به طور ناقص، نیروی انتظامی کارهایی را انجام می‌دهد. شرایط به گونه‌ای است که دستگاه‌های قضایی هم باید جرم‌انگاری کنند تا بتوان با یک جرمی مقابله کرد. باید از ظرفیت گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر و مردمی هم استفاده شود.

اشتری در ارتباط با هنجارشکنان انتخاباتی و کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند گفت:

رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان، مطالب را کامل فرمودند و تکلیف همه را مشخص کردند و پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که تخلف کند، برخورد خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان