تعدادی از جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا دستگیر شدند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 14:21

تعدادی از جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا دستگیر شدند

شماره: 20327
Aa Aa

فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه می گوید ما همه آنچه را خداوند به ما دستور داده است انجام می‌دهیم تا دشمن را با شکست مواجه کنیم.

بازداشت تعدادی از سرشبکه‌های رسانه ایران‌اینترنشنال؛
تعدادی از جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا دستگیر شدند

فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در هفتمین همایش سلامت و فرماندهان از دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه ایران‌اینترنشنال خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند. 44 سال است که جنگ بین حق و باطل ادامه دارد. طرف مقابل ما در جنگ هر کاری که از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد اما با وجود این در تمامی این سال‌ها حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده است. دشمن همه کارهایی را که می‌تواند انجام می‌دهد و ما نیز همه آنچه را خداوند به ما دستور داده است انجام می‌دهیم تا دشمن را با شکست مواجه کنیم.

وی با اعلام اینکه "تعدادی از سرشبکه‌های دشمنان را در اغتشاشات اخیر بازداشت کردیم" عنوان کرد:

منتظر هستیم تا دستگاه قضایی به وضعیت آن‌ها رسیدگی کند چرا که این افراد فقط با اینترنشنال که زیرمجموعه سرویس‌های جاسوسی دشمنان هستند در ارتباط نبودند بلکه این افراد مربوط به سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا بودند.

جانشین فرمانده سپاه در خصوص مسابقه تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در جام جهانی قطر گفت:

ان‌شاءالله آمریکایی‌ها فردا صبح می‌گویند «له شدیم». ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. یکی از بازیکنان ولز به نام «گرت بیل» مات و مبهوت شده بود از بازی و گفته بود که «له شدیم» و ان‌شاءالله آمریکایی‌ها هم فردا صبح می‌گویند که «له شدیم».

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان