تفاوت ارث و‌ دیه زن و مرد بر اساس حساب و کتاب سعادت بشر است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 15:32

تفاوت ارث و‌ دیه زن و مرد بر اساس حساب و کتاب سعادت بشر است

شماره: 22302
Aa Aa

یکی از خرمشهرهای اشغال شده قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌ اجتماعی شده‌اند.

نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران؛
تفاوت ارث و‌ دیه زن و مرد بر اساس حساب و کتاب سعادت بشر است

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر و اولین یادواره ۲۴۰۰ شهید بخش کن استان تهران گفت:

فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر و حساسیت و دقت مردم در راستای حل معضلات اجتماعی نباید کم شوند؛ ما باید در حل این معضلات با صبر و برنامه عمل کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی اظهار داشت:

اگر موسی و هارون یک‌بار بنی اسرائیل را از دریا عبور دادند موسی و هارون ایرانی‌‌ها و انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال ده‌ها بار این ملت را از سختی‌ها و مشکلات با موفقیت و پیروزی عبور دادند.

وی بیان کرد:

یکی از خرمشهرهای اشغال شده قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند. خرمشهرها با تنبلی و سستی آزاد نمی‌شود. 

وی با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه زنان در تبیین شبهات موجود بیان کرد:

ما معتقدیم اسلام و قوانین آن بر حق است و اگر تفاوتی در ارث و‌ دیه و تفاوت بین زن و مرد وجود دارد بر اساس حساب و کتاب سعادت بشر است و در آن خطا و اشتباه وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت:

امروز نتایج تفکر غرب پیاده شده است بعنوان مثال امروز رشد جمعیت در اروپا منفی است چراکه آن‌ها به یک نوع سبک زندگی رو آورده‌اند که بر فرض مثال نگهداری از یک سگ و گربه را به داشتن فرزند ترجیح می‌دهند یا در انگلستان به خاطر گرایش مردم به تنهایی پرهیز از زندگی مشترک و خانواده «وزارت تنهایی» تشکیل می‌شود. در غرب زن‌ها مجبورند جهت سرپرستی فرزندانی که مردان آن‌ها در قبال آن فرزندان هیچ مسوولیتی را نمی‌پذیرند، روزانه به انجام کارهای سختی بپردازند. وقتی بشر می‌خواهد قوانین الهی را در قبال روابط زن و مرد کنار بگذارد و برای خودش قانون وضع کند ببینید به چه بدبختی‌هایی منجر می‌شود و به‌طور مثال برای دفاع از زن، زن را بیچاره می‌کند.

وی گفت:

مردم باید برای پیروزی خرمشهرهای امروز هم با برنامه و صبوری ورود کنند البته به زعم من در دنیای کنونی راه میانبری هم برای عبور از این مشکلات وجود دارد و آن سرنگونی هرچه سریعتر رژیم صهونیستی و مرکز بهائیت و انواع فرقه‌های خود ساخته و مراکز فحشای عالم بعنوان منشا این مشکلات و انحرافات است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان