تمام جهان باید در برابر آمریکا بایستد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 20:03

تمام جهان باید در برابر آمریکا بایستد

شماره: 23891
Aa Aa

بيش از ٩ هزار شهيد و ٢٠ هزار مجروح نتيجه خونخواهى آمريكاى جنايتكار توسط فرزند ناخلف خود يعنى رژیم صهیونیستی بچه كش است اما دولت های هم پیمان آمریکا لحظه به لحظه نظاره گر اين كشتار فجيع ميباشند و لب به اعتراض بر نمى آورند!

غزه در خاك و خون؛
تمام جهان باید در برابر آمریکا بایستد

اسپادانا خبر| سيد فريور موسوى

به بهانه سخنان سيد حسن نصرالله، دبير كل حزب الله لبنان

 

بيش از يك ماه از آدمكشى و قتل و غارت ارتش تا دندان مسلح اسرائيل با پشتيبانى كشورهاى اروپايى و آمريكاى جنايتكار ميگذرد اما همچنان دولت های هم پیمان آمریکا در کمال ناباورى نه تنها از ترس آمريكا واكنشى به جنايات فجيع انسانى لحظه اى در غزه از خود نشان نداده اند که حتى ارتش صهونيستى بچه كش را به آخرين و مدرنترين سلاح ها تجهيز كرده اند.

اوج جنايات بشرى در حالى در غزه بوقوع پيوست كه بمب هاى فسفرى اهدايى ناتو بر روى سر زنان و كودكان فلسطينى در غزه و باريكه غزه فرود مى آيد و در اين ميان هيچگونه واكنش بازدارنده اى از سوى كشورهاى اروپايى از جمله آلمان، انگلستان، فرانسه و ديگر رقباى تسليحاتى و حتى سازمان ملل ديده نمى شود!

وحشى گرى و نسل كشى خون آشامان رژيم صهيونيست به قدرى غير انسانى بوده كه تظاهرات مردم در برخى از كشورهاى جهان در محكوميت اسرائيل غاصب و آمريكاى جنايتكار را شاهد بوده ايم.

مردم بى سلاح، آب، غذا، برق، سوخت، دارو، بيمارستان و...غزه فقط نظاره گر آسمان سياه غزه و فرود آمدن بمب هاى يك تنى اهدايى آمريكا و كشورهاى عضو ناتو توسط جنگنده هاى اسرائيلى بر روى سر خود بوده و با ايستادگى تمام خشم صهيونيست ها را رقم زده اند.
بيش از ٩ هزار شهيد و ٢٠ هزار مجروح نتيجه خونخواهى آمريكاى جنايتكار توسط فرزند ناخلف خود يعنى اسرائيل بچه كش است اما دولت های هم پیمان آمریکا لحظه به لحظه نظاره گر اين كشتار فجيع ميباشند و لب به اعتراض بر نمى آورند! گناه كودكان و بچه هاى شيرخوار معصوم و زنان بى دفاع و مظلوم غزه چيست به جز دفاع از سرزمين مادرى شان كه از سوى رژيم جنايتكار اسرائيل سالهاست غصب شده است؟

ارتش سردرگم رژیم صهیونیستی حتى به اردوگاههاى پناهندگان فلسطينى هم رحم نكرده و اردوگاه جبليه را با شش تن بمب ويران كرد و صدها كودك و زن بى دفاع و بى سلاح را سلاخى و شهيد كرد! شايد كمتر كسى بداند كه حجم انفجارها در غزه به مراتب بزرگتر و سهمگين تر از بمب هاى اتمى فرو ريخته بر روى شهرهاى هيروشيما و ناكازاكى در ژاپن بوده است!

سكوت دولت های هم پیمان آمریکا در برابر جنايت رژيم جنايت پيشه اسرائيل تا به كى ادامه خواهد داشت؛ بر كسى پوشيده نيست!؟ اما به راستى بايد ملت ها جلوى قدرت پوشالى و دولتمردان خون آشام آمريكا بايستند...

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان