توهین به ولایت توهین به جانشین امام زمان(عج) است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 3:35

توهین به ولایت توهین به جانشین امام زمان(عج) است

شماره: 20686
Aa Aa

۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند| بخشی از گرانی‌ها کار دشمن است که قله نظام یعنی رهبری را هدف قرار داد| عمامه پرانی در واقع دین پرانی است.

در اغتشاشات برای اولین بار به ولایت توهین شد؛
توهین به ولایت توهین به جانشین امام زمان(عج) است

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم  8 بیان داشت:

دشمن در فتنه اخیر قله نظام یعنی مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داد زیرا آنها می‌دانستند تنها ولایت است که می‌تواند این فتنه‌ها را جمع کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او اظهار داشت:
در اغتشاشات برای اولین بار به ولایت توهین شد که در واقع انجام این کار توهین به دین و جانشین امام زمان (عج) است.

وی با بیان که هیچ‌گاه نور الهی خاموش نمی‌شود افزود:

قصد اصلی دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور سرنگونی نظام بود که آن را در فراخوان‌های خود آشکارا بیان می‌کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد گفت:

هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

خاتمی با بیان این که ۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند گفت:

تنها ۲۰ درصد مردم پشت پا به مقدسات می‌زنند. دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند اما باید بدانند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند. دشمن در جنگ رسانه‌ای خود بر علیه ملت ایران شکست خورد. تا وقتی که یک ایرانی در این کشور باشد نخواهد گذاشت که یک وجب از خاک ایران از دست برود.

خاتمی افزود:

کسانی که عمامه پرانی کردند نشان دادند که قصد نابودی دین را دارند زیرا عمامه نماد دین است و عمامه پرانی در واقع دین پرانی است. درخت انقلاب شجره طیبه‌ای است که با انجام این کارها حتی برگ‌هایش تکان نمی‌خورند چه رسد به این که درخت تنومند انقلاب را بتوانند از بین ببرند. دیکتاتورها در پوشش دموکراسی و دفاع از حقوق زن و آزادی می‌خواهند به اهداف خود برسند و قصد آمریکا از آزادی زن، بردگی زن است.

او گفت:

هیچ توطئه‌ای به عمق توطئه اغتشاشات اخیر نبود زیرا در آن تجاهر به مخالفت با دین، تجاهر به توهین به رهبری و تجاهر به براندازی نظام می‌شد اما دشمن باید بداند که اسلامیت و ملیت در این کشور جا افتاده است.

وی با بیان این که هرچه داریم از فاطمه (س) و فرزندان نورانی آن حضرت است اظهار داشت:

انقلاب شکست ناپذیر است و همان‌طوری که نظام با حاکمیت جریان لیبرال، جریان کردستان و ترکمن صحرا، توطئه خلق عرب، توطئه آذربایجان شرقی، کودتا علیه انقلاب، فتنه باند هاشمی و… از بین نرفت با اغتشاشات اخیر هم سقوط نخواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان