جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 3:36

جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است

شماره: 22871
Aa Aa

او با بیان این که کسی که مسئول حجاب و عفاف بوده چرا باید این جنایت را انجام دهد؟ گفته هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب اللهی نداریم.

مرتضی محمودوند، نماینده مجلس شورای اسلامی؛
جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است

مرتضی محمودوند، نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی گفت:

این روزها شاهد مواردی در سطح جامعه هستیم که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

آنچه که در فضای مجازی پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان رخ داده اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید. از رئیس جمهور درخواست می‌کنم برای خدا هم که شده به این موضوع ورود کرده و وزیر ارشاد استعفا دهد. انتظار می‌رود خود وزیر ارشاد هم استعفای خود را ثبت کند. کسی که مسئول حجاب و عفاف بوده چرا باید این جنایت را انجام دهد؟

  •  

مجتبی ذوالنوری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:

اولا رئیس جمهور و دولت ورود کرده‌اند که شاید اصل همین ورود هم زیر سؤال باشد زیرا یک ویدوئی را عده‌ای پخش کرده‌اند که نه چهره قابل شناسایی است و نه مکان قابل شناسایی آنچنانی است دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه باید بررسی کنند. دو حالت وجود دارد یا چنین چیزی اثبات می‌شود که اتفاقا دولت اقدام عجولانه در عزل انجام داد. تا زمانی که جرم کسی اثبات نشده با چه عنوانی باید با وی برخورد کنند؟ نکته دوم اینکه دشمنان ما متمرکز شده‌اند بر اینکه حیا و عفت و همه چیز را از بین ببرند. باید این موضوع بررسی شود. اگر هم واقعیت داشته باشد جرم آنهایی که فحشا را منتشر کرده‌اند بسیار سنگین‌تر از کسانی است که فحشا را مرتکب شده‌اند و باید با آنها هم برخورد شود. قرار نیست عده‌ای بیایند افکار عمومی و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را برهم بزنند و اگر فرضا کسی هم خطایی مرتکب شده است که باید مجازات آن را تحمل کند قرار نیست ارکان اخلاقی جامعه را با او مورد هدف قرار بدهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان