جمهوری اسلامی با امداد الهی بر آمریکا پیروز می شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 23:48

جمهوری اسلامی با امداد الهی بر آمریکا پیروز می شود

شماره: 21940
Aa Aa

او گفته سپاه به کشورهای مستضعف عالم که در صدد رهایی هستند کمک می کند اما ما دشمن را می شناسیم ولی دشمنی شناسی ضعیفی داریم

حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
جمهوری اسلامی با امداد الهی بر آمریکا پیروز می شود

سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های این شهرستان اظهار داشت:

حضور قدرتمند سپاه در عرصه صیانت از انقلاب حتی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی توسط سپاه قدس که بخش عمده حفاظت از عمق راهبردی انقلاب اسلامی را دارد دشمنان را عصبانی کرده و می کند.

به گزارش اسپادانا خبر، حسینی همدانی افزود:

سپاه به کشورهای مستضعف عالم که در صدد رهایی هستند کمک می کند و یکی از افتخارات سپاه راضی بودن امامین انقلاب از آن ها بوده است اما باید در تمام عرصه ها در هیچ حالی از مکر و طراحی دشمن غافل نباشیم و به وضعیت موجود قانع نباشیم.

او گفت:

دشمنان خرج زیادی می کنند که جوان و نوجوان ایرانی را از مسیر انقلاب و نظام بیرون کنند ولی نتیجه اقدامات آن ها عکس بوده و همین حضور می شود و کسانی که برای این نسل نسخه می پیچند خودشان این جوانان را به خاک و خون می کشند.

وی با بیان اینکه ما دشمن را می شناسیم ولی دشمنی شناسی ضعیفی داریم گفت:

رهبری فرمودند «فعالان فرهنگی هنری باید طوری کار کنند تا دیگران متوجه تاخت و تاز دشمن شده و دشمنی ها را دقیق بشناسند».

او گفت:

امروز آمریکایی ها و صهیونیست ها از روابطی که محورهای مقاومت با کشورهایی که با آن ها تنش داشت، از یمن و بازگشایی سفارت خانه ها در دمشق و قدرت گرفتن کرانه باختری و نوار غزه به شدت عصبانی است و برای آینده به شدت نگران است ولی ما خوشحال هستیم که به فضل الهی این جرثومه فساد و این ننگ بشریت و تمدن انسانی به زودی از روی زمین محو خواهد شد. با پیروزی انقلاب اسلامی شکست بزرگ و تاریخی آمریکا رقم خورد و روند افول آمریکا از همین زمان کلید خورد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا هنوز به افراد و عوامل نفوذی در قسمت های مختلف اعم از احزاب و گروه های سیاسی و حتی در بدنه دولت و دستگاه های نظامی و امنیتی امید داشت و امیدوار بود تا خود را از مخمصه ای که گرفتار شده نجات دهد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به سرعت در حال پاک کردن آثار منحوس استعمار و استکبار بود و سفارت اسراییل را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و قانون کاپیتولاسیون را لغو کرد و دیگر کارهایی که در ابتدای انقلاب انجام داد در حالیکه بیشتر اعضای دولت موقت یا از آمریکا می ترسیدند یا شیفته آن بودند ولی بیشتر افراد انقلابی تجربه ای در دولت نداشتند و اوضاع خاصی بود که تمام این ها فضای سختی را برای اداره کشور فراهم کرده بود. در این شرایط یکباره سفارت آمریکا توسط تعدادی دانشجو اشغال شد که دنیا را در شوک بزرگی به فرو برد و تنها کاری که توانست انجام دهد در روز ۲۰ فروردین سال ۱۳۵۹ اعلام قطع رابطه با ایران کرد و پنجم اردیبهشت در عملیات پنجه عقاب با استفاده از مدرنترین تجهیزات و رعایت شیوه های مخابراتی و به‌کارگیری نیروهای توانمند جنگی دلتا با درصد بالای موفقیت وقتی همه خواب بودند به ایران در صحرای طبس حمله کرد ولی خدای تعالی با شن های بیابان پنجه عفاب را خرد کرد. این واقعه درسی است که اراده خدا و طراحی الهی تمام طرح ها را برهم می زند و امداد الهی بزرگترین کمک ها است. وقتی از دستورات خدا فاصله نگیریم که آن روزها نیز همه این گونه بودند و اعتماد به وعده الهی داشتند و در حمایت از حق کوتاهی نمی کردند پیروز خواهیم بود. به فضل خدا با درایت و هوشمندی ملت ایران که تاکنون داشته و با هدایت های داهیانه رهبر انقلاب هرگز ضعف و شکست ملت ایران را نخواهند دید.

او با بیان اینکه ایران هر روز قوی تر و مستقل تر می شود افزود:

اقتدار منطقه ای و هویتی ایران و اثرگذاری اش بیشتر شده و در عرصه های مختلف پیشرفت هایی کرد که هیچکدامش را احتمال نمی دادند و علیرغم فشارهایی که بر مردم وارد کردند در مردم ایجاد امید شده است. دشمنان دائم توطئه می کنند و شیطنت آن ها هر روز رنگی دارد به طوریکه اپوزسیون از دشمن درجه یک ملت که با تمام وجود به ایران آسیب زده و به تحریم ها کمک می کند خواستند کمک کنند که این ها به ایران برگردند.

وی همچنین گفت:

مساله برگزاری دوباره رفراندوم و همه پرسی از سوی برخی معاندان مطرح شده است. برای مسایل کشور ساز و کار قانونی تعریف شد و تا کنون امر کشور با همان ساز و کار و کار تخصصی پیشرفته است در حالی که هیچ کسی برای این امور در دنیا همه پرسی نمی کند.

امام جمعه کرج به موضوع بیان رهبر انقلاب در خصوص «امکان تحلیل» که برای مردم سخن گفته اند اشاره کرد:

امکان تحلیل با قدرت تحلیل تفاوت دارد که دشمنان درصدد تشویش ذهن مردم در خصوص این بیانات هستند و می گویند رهبری گفته مردم قدرت تحلیل ندارند در حالیکه اینگونه نیست و باید شبهات را برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین با اشاره به موضوع جمعیت و زادآوری گفت:

نظر به جمعیت باید تغییر یابد و یک راهبرد باشد و هرکسی که عرق دینی و ملی دارد باید نگاه به افزایش جمعیت داشته باشد. جلوگیری از اولاد دار شدن در حالات عادی حرام نیست و روایاتی وارد شده لذا در صورت ضرورت روایاتی داریم که تشویق به افزایش جمعیت می کند و زیاد شدن نسل شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان