جمهوری اسلامی مزدورپرور نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 13:04

جمهوری اسلامی مزدورپرور نیست

شماره: 22064
Aa Aa

عنان فکری مردم در دست روحانیت است|جمهوری اسلامی در فشار و سختی است اما محکم ایستاده است| ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند بلکه اینجا محل آقاپروری است.

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران؛
جمهوری اسلامی مزدورپرور نیست

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مجمع عمومی نمایندگان طلاب در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علیمه قم گفت:

پیش بینی ۲۵ ساله رهبر معظم انقلاب درخصوص نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، او اظهار داشت:

اسرائیل در حال حاضر به نقطه ای از ذلت رسیده که دور تا دور خود را سیم و رادار قرار داده تا کسی وارد حریم او نشود. امروز به حول قوه الهی و به برکت حرکت جمهوری اسلامی و رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت بعضی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می شود که رسانه های آنان تلاش بر عدم بیان آن دارند.

وی گفت:

قبل از مسلح شدن کرانه باختری هر ساله به اندازه انگشتان دو دست هم عملیات نمی شد اما امروز جوانان باغیرت فلسطینی با درس گرفتن از این فرهنگ در عین حالی که در تمام عملیات ها برآورد شهادت دارند اما جانانه وارد میدان می شوند و ترسی از شهادت ندارند.

اسماعیل قاآنی اظهار داشت که دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه های فراموش شده ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد. اگر کسی از ما بپرسد بالاترین دستاورد در جنگ چه بود اعلام می کنم بالاترین دستاورد جنگ، انسان سازی بوده است. امام راحل جنگ را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرد و انسان هایی که در جنگ ساخته شدند در هیچ دانشگاهی نمی توانستند ساخته شوند.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه قدس هدف نهایی نیست بلکه قدس هدف واسط است گفت:

عمده تحولات امروز منطقه ریشه در مقاومت دارد و آمریکا هر روز عقب‌تر از روز قبل بوده و رو به اضمحلال است که نشانه های آن نمایان است. رهبر انقلاب بیان کرده اند که جوانان فلسطینی در قدس نماز خواهند خواند و ان شاءالله این سخن رهبر انقلاب محقق خواهد شد و با مقاومت و تشکیل بسیج جهانی سربازان جهان اسلام به سرانجام می رسد.

قاآنی با بیان این که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست اظهار داشت:

ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.

فرمانده سپاه قدس ابراز داشت:

جمهوری اسلامی در فشار و سختی است اما محکم ایستاده و عزت خود را حفظ نموده و در اوج مشکلات قدم به قدم جلو می رود. نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی محکم و با عزت و احترام است و امروز همه از آمریکا و اسرائیل گرفته تا ناتو و غیره بسیج شده اند تا جمهوری اسلامی را تخریب کنند. حاصل مقاومت مردم در صحنه های گوناگون عزت و احترامی است که نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی گفت:

انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده و در این انتقال، کشوری همچون چین که تا سال ۲۰۳۲ نمی خواست وارد این انتقال قدرت شود و فقط به دنبال مسائل اقتصادی بود نیز وارد شده که از علائم انتقال قدرت از غرب به شرق است و در این انتقال قدرت، جمهوری اسلامی باید جایگاه خود را پیدا کند و به حول قوه الهی پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس همچنین بیان داشت:

عنان فکری مردم در دست روحانیت است و روحانیت قدرتی دارد که می تواند خط فکری مقاومت را در جامعه گسترش داده و تبیین نماید.

قاآنی در پاسخ به این سؤال که موضع ایران در قبال تحرکات آذربایجان چیست؟ اظهار داشت:

نگران آذربایجان نباشید. اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

قاآنی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی انتقام خون سردار سلیمانی گرفته خواهد شد بیان داشت: ب

خشی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر انتقام خون حاج قاسم همچون اخراج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه انجام شده است اما سبک جمهوری اسلامی ایران متناسب با خود است و انتقام گیری را دنبال خواهد کرد و امروز زندگی بر کسانی که این کار را انجام داده اند، تنگ شده است.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سؤال که روحانیت چه کمکی می تواند به سپاه قدس داشته باشد ابراز داشت:

روشنگری مردم در موضوع مقاومت از کارهایی است که روحانیت به خوبی می تواند انجام دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان