جوانان ما حاضرند جان خود را در راه انقلاب فدا کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:24

جوانان ما حاضرند جان خود را در راه انقلاب فدا کنند

شماره: 21534
Aa Aa

دشمن فکر کرد می‌تواند مردم را از رهبری و انقلاب می‌تواند جدا کند برای همین جنگ ترکیبی را به راه انداخت اما دهه هشتادی‌ها در خیابان مبارزه کردند. 

حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه جمهوری اسلامی ایران؛
جوانان ما حاضرند جان خود را در راه انقلاب فدا کنند

حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه جمهوری اسلامی ایران در چهارمین یادواره سرداران و ۱۳۲۰ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی گفت:

ما باید از خودمان سؤال کنیم که آیا توانسته‌ایم فرهنگ شهادت را توسعه دهیم؟.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت:

زمان‌های قبل تهدید برای ایران فقط تهدید نظامی بود، در واقع تمرکز فقط بر جنگ تحمیلی ۸ ساله بود و در نهایت هم پیروز شدیم و دبیرکل سازمان ملل هم رسماً اعلام کرد که متجاوز دولت عراق بوده است. اکنون بعد از دفاع مقدس یک فراز دیگری از انقلاب ما آغاز شده است. دشمن وقتی دید در جبهه جنگ و نظامی نمی‌تواند کاری کند به مباحث قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و … وارد شد. دشمن فکر کرد می‌تواند مردم را از رهبری و انقلاب می‌تواند جدا کند برای همین جنگ ترکیبی را به راه انداخت. ما علیرغم تمام فتنه‌های مادی، اقتصادی و نظامی دشمن موفق شدیم فرهنگ شهادت را ترویج دهیم و جوانان ما حاضرند جان خود را در راه انقلاب و کشور فدا کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت:

همان ایثارگران که کار فرهنگی انجام دادند پیامشان را به دهه هشتادی‌ها منتقل کردند و این جوانان در جبهه مقاومت چنان درسی به آمریکایی‌ها و دشمنان دادند که هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی کشتی‌های ما در سواحل برزیل لنگر می‌اندازند لرزه بر اندام آمریکایی‌ها میفتند گفت:

وقتی دشمن جنگ ترکیبی را ۳-۴ ماه گذشته در ایران آغاز کرد دهه هشتادی‌ها بودند که در خیابان مبارزه کردند. کومله، سلطنت طلب، منافق و دموکرات‌هایی که اصلاً همدیگر را قبول ندارند در این جنگ ترکیبی به کمک ضدانقلاب‌ها و شرورهای داخل کشور نقش آفرینی کردند اما نتوانستند کاری کنند چراکه ایجاد روحیه شهادت طلبی هنوز زنده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان