حمایت از مقاومت با قدرت ادامه دارد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 18 تير 1403 - 21:00

حمایت از مقاومت با قدرت ادامه دارد

شماره: 25846
Aa Aa

روابط با روسیه را تقویت خواهیم کرد| ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده و حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر انقلاب دارد.

پزشکیان در نامه به دبیرکل حزب‌الله و تماس با پوتین؛
حمایت از مقاومت با قدرت ادامه دارد

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در نامه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشته است:
ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر، در نامه پزشکیان آمده است:

حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر انقلاب داشته و باقدرت تداوم خواهد داشت. اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد.

  •  

ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

پوتین در این تماس تلفنی ضمن آرزوی موفقیت برای پزشکیان در مسئولیت بزرگ پیش‌رو و همچنین بهروزی و رفاه برای ملت ایران، با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه در عالی ترین سطح برقرار است، ابراز امیدواری کرد این روابط در دوران ریاست جمهوری رئیس جمهور منتخب و با اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور در دولت شهید رئیسی تداوم یابد.

ولادمیر پوتین همچنین با اشاره به همکاری‌های رو به گسترش ایران و روسیه به ویژه در بخش انرژی و حمل و نقل، ضمن دعوت از پزشکیان برای شرکت در اجلاس آتی بریکس در کازان بر آمادگی روسیه برای امضای توافقنامه جامع همکاری دو کشور در حاشیه این اجلاس تاکید کرد.

پزشکیان نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از پیام تبریک گرم و محبت‌آمیز رئیس جمهور روسیه گفت:

برای روابط با کشور دوست و همسایه روسیه اهمیت زیادی قائل هستیم و بی‌تردید این روابط را تقویت خواهیم کرد.

رئیس جمهور منتخب بر اهتمام دولت جدید نسبت به پیگیری و اجرای توافقات صورت گرفته در دولت شهید رئیسی تاکید کرد.

پزشکیان همچنین همکاری‌های دو کشور در سازمان‌ها و پیمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای نظیر شانگهای، بریکس و اوراسیا را حائز اهمیت دانست و گفت: اسناد توافقنامه همکاری جامع ایران و روسیه نهایی شده و آماده هستیم در حاشیه اجلاس بریکس در روسیه آن را به امضا برسانیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان