درب زندان‌های ایران برای مدعیان حقوق بشر باز است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 21:21

درب زندان‌های ایران برای مدعیان حقوق بشر باز است

شماره: 12700
Aa Aa

رئیسی گفته ایران درب زندان‌های خود را باز می کند تا مدعیان حقوق بشر ببینند مشروط به اینکه بگذارند ما هم هر زندانی را که در کشور آن‌ها می‌خواهیم ببینیم.

رئیس قوه قضاییه ایران عنوان کرد؛
درب زندان‌های ایران برای مدعیان حقوق بشر باز است

سیدابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه ایران در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با بیان اینکه متن اصلی مراسم ۲۲ بهمن ابرازی وفاداری مردم به انقلاب و ارزش‌ها است و نباید دچار حاشیه شد گفت:

انتظار مردم از مسئولان، کنترل قیمت‌ها در بازار شب عید و مدیریت زنجیره تامین و تولید تا مصرف کالاهاست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، رئیسی با تشکر از ملت و دولت عراق بابت مهمان نوازی و کرامت در سفر هیات عالی قضایی ایران تصریح کرد:

ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق قابل احیاست و اولویت قطعی سیاست خارجی ما مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های همسایگان است.

در این جلسه، رئیسی معاون حقوقی قوه قضاییه را مسئول پیگیری مسائل بیش از ۳۵ هزار خانواده ایرانی-عراقی در حوزه احوال شخصیه کرد.

رئیس قوه قضاییه ضمن انتقاد از ادعا‌های دروغین حقوق بشری برخی کشور‌های غربی گفت:

ما آمادگی داریم درب زندان‌های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می‌خواهند، ببینند مشروط به اینکه بگذارند ما هم هر زندانی را که در کشور آن‌ها می‌خواهیم ببینیم در این صورت معلوم خواهد شد که حقوق بشر در کدام کشور بیشتر رعایت می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان