در اعتراضات ایذه یک نفر براثر تیراندازی جان باخت | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 - 23:54

در اعتراضات ایذه یک نفر براثر تیراندازی جان باخت

شماره: 14175
Aa Aa

او گفته عده‌ای ناشناس با حضور در میان جمعیت اقدام به سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه کردند و یک جوان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه؛
در اعتراضات ایذه یک نفر براثر تیراندازی جان باخت

خبرگزاری صداوسیمای ایران می گوید فرصت طلبان قصد دارند با سوار شدن بر بستر مطالبات بحق مردم، گلایه‌ها و نارضایتی‌ها را به سمت اغتشاش و هرج و مرج سوق دهند.

به گزارش اسپادانا خبر، این خبرگزاری در گزارش خود آورده است:

درحالیکه از روز‌ها قبل همه مسئولان درتلاشند مشکل کم ابی و بعضا بی‌آبی برخی مناطق خوزستان حل شود و اقدامات فوری نیز انجام شده اما فرصت طلبان قصد دارند با سوار شدن بر بستر مطالبات بحق مردم، گلایه‌ها و نارضایتی‌ها را به سمت اغتشاش و هرج و مرج سوق دهند.

در شهرستان ایذه برخی از مردم برای اعلام نارضایتی خود از مشکلات موجود در خیابان تجمع کرده بودند که برخی از فرصت طلبان با شعار‌های ساختارشکنانه اقدام به درگیری با نیرو‌های انتظامی کردند.

برخی خبر‌ها حاکیست در اغتشاش‌های ایذه یک نفر براثر تیراندازی مشکوک جان باخته است و تعدادی هم زخمی شده اند.

در سوسنگرد نیز تجمعاتی برگزار شده که معترضان خواستار رسیدگی مسئولان به وضع آب بودند اما در ادامه، برخی افراد آن را به اغتشاش کشاندند.

در کوی طالقانی ماهشهر هم افراد مسلح اقدام به شلیک مستقیم به مردم و نیروی انتظامی کرده اند و یک نفر از ماموران حافظ امنیت نیرو انتظامی با شلیک مستقیم به شهادت رسیده و یک مامور دیگر زخمی شده است.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت:

دو مأمور یگان امداد نیروی انتظامی از بالای پشت بام یکی از خانه‌ها هدف رگبار گلوله قرار گرفتند.

حسن نبوتی، سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه نیز به خبرگزاری فارس گفت:

عده‌ای از شهروندان گلایه‌مند از بی‌آبی در شهرستان خواستار حل این مشکل شدند. در پی این تجمع ماموران نیروی انتظامی که در محل حضور داشتند با نهایت آرامش و متانت اقدام به صحبت با این شهروندان و درخواست برای آرامش کردند اما عده‌ای افراد ناشناس با حضور در میان جمعیت اقدام به سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه و ایجاد تشنج کردند. در پی این تجمع یک جوان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. کار شناسایی ضارب یا ضاربین این حادثه در دستور کار قرار دارد و پس از شناسایی عوامل برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

نبوتی گفته ۱۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز مجروح و برای انجام مداوا در بیمارستان بستری هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گفت کشته شدن ۳ نفر دیگر در این حوادث تکذیب می‌شود و شایعه‌ای بیش نبوده است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان