در قطب جنوب پایگاه دائمی احداث کنیم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 0:51

در قطب جنوب پایگاه دائمی احداث کنیم

شماره: 23601
Aa Aa

شهرام ایرانی گفته توانستیم تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه جا به اهتزاز دربیاوریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
در قطب جنوب پایگاه دائمی احداث کنیم

شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:

کشورهای خارجی همواره در تلاش بودند که مانع حضور ایران در دریا شوند.

به گزارش اسپادانا خبر، او در برنامه «صبح بخیر ایران» ادامه داد:

ما در نیروی دریایی ارتش این مانع و ترس را از میان برداشتیم و در اوج توطئه کشورهای بیگانه این افتخار بزرگ یعنی حضور ناوگروه 86 در آب‌های بین‌المللی را رقم زدیم. تلاش‌های بسیاری توسط کشورهای بیگانه انجام شد تا ماموریت این ناوگروه با شکست مواجه شود. ما با تجهیزات تمام ایرانی و با تلاش‌های شبانه‌روزی هم‌رزمانم در نیروی دریایی ارتش توانستیم تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه جا به اهتزاز دربیاوریم.

وی با اشاره به حضور ناوگروه 86 در حیاط خلوت کشورهایی که با ایران دشمنی دارند گفت:

برخی کشورها سعی می‌کنند با تعریف یک هژمونی و هندسه قدرت برای خود، قدرت و حضور در آب‌های بین‌المللی را فقط مخصوص خود بدانند اما ناوگروه 86 با انجام موفقیت‌آمیز ماموریت خود هژمونی قدرت‌های جهانی را شکست. دشمنانی که نمی‌خواستند این ماموریت با موفقیت انجام شود با استفاده از سرویس‌های جاسوسی‌ خود تمام تلاششان را کردند که مانع پیشبرد این ماموریت شوند. برای انجام این ماموریت ما مسیر غیرمتعارفی را انتخاب کردیم که هرگز به فکر دشمنان ما نیز نمی‌رسید که برای انجام این ماموریت از این مسیر استفاده کنیم و عبور از این مسیر سخت تنها با تحقیقات علمی جوانان نخبه ما و تجهیزات تمام ایرانی میسر شد.

او اظهار داشت:

برنامه ما در آینده این است که پرچم پر افتخار ایران را در قطب جنوب نیز بالا ببریم و یک کار مشرک نظامی و علمی در آن منطقه اجرا کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان