دست همه روی ماشه شلیک است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 16:08

دست همه روی ماشه شلیک است

شماره: 23724
Aa Aa

امیرعبداللهیان می گوید اعلام ساعت صفر (جنگ تمام عیار) در اختیار مقاومت بوده و در صورت تعلل جامعه جهانی پاسخی که به اسراییل داده خواهد شد پشیمان کننده و تغییر دهنده نقشه کنونی سرزمین‌های اشغالی است.

رژیم صهیونیستی بامداد صبح شنبه سقوط کرد؛
دست همه روی ماشه شلیک است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک نشست خبری در بیروت اظهار داشت:

اعلام ساعت صفر(جنگ تمام عیار) برای هرگونه اقدامی علیه تداوم جنایت جنگی در اختیار مقاومت بوده و این مقاومت است که برای آتش‌بس احتمالی شروط تعیین می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی گفت:

امروز رهبران مقاومت از انسجام عالی برخوردارند. همه سناریوها را طراحی کردند و دست همه روی ماشه شلیک است. در صورت تعلل جامعه جهانی و سازمان ملل متحد و کنشگرانی که حامی جنگی افروزی رژیم اسراییل هستند پاسخ در زمان مناسب و مورد نظر مقاومت انجام خواهد شد. من در گفت‌وگو با رهبران دریافتم پاسخی که داده خواهد شد پشیمان کننده و تغییر دهنده نقشه کنونی سرزمین‌های اشغالی است. مقاومت به تنهایی قادر است که هر اقدامی را انجام دهد و از توانمندی بالا برخوردار است. ایران فعالانه از مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغالگری و جنایات جنگی به صورت سیاسی و رسانه‌ای حمایت می‌کند.

او گفت:

امروز صهیونیست ها در بدترین وضعیت قرار دارند و عملیات الاقصی پیروزمندانه بار دیگر این را به اثبات رساند. حضور تمام قد آمریکا در کنار تل‌آویو دلیلی است که رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت قرار دارد و عملیات الاقصی شاهدی است بر آن.

وی ادامه داد:

نه فرانسه و نه کشورهای غربی قادر نیستند طرحی را بر مردم فلسطین تحمیل کنند. هیچ عقل سلیمی نمی تواند کشتار زنان و کودکان را در غزه تحمل کند و حمایت کند. غرب و جهان نسبت به جنایت جنگی رژیم اسراییل مسئولیت دارند. رژیم صهیونیستی از این میدان نمی‌تواند پیروز خارج شود. اساسا میدان کشتار غیرنظامیان میدان شکست متجاوزین است. اینکه چرا رژیم اسرائیل هیچ دستاوردی در روزهای گذشته نداشته است دلیل اول این است که به معنای واقعی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بامداد صبح شنبه سقوط کرد. برای اینکه این افتضاح بزرگ را پوشش دهند نتانیاهو با هیاهو و دست پا زدن در دریای غرق شده صحنه‌سازی خودش را ارائه می‌دهد.

حسین امیرعبداللهیان اظهار داشت:

آنچه که در خبرها در خصوص عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی مطرح شده اکنون با شرایط جدید فلسطین و منطقه به طور کلی از روی میز کنار رفته است. تهران و ریاض بر حمایت از فلسطین و محکوم کردن جنایات جنگی علیه زنان و کودکان و غیرنظامیان در غزه اتفاق نظر دارند. برای اولین بار آقای رئیسی و ولیعهد عربستان با هم تلفنی گفتگو کردند. عمده رهبران غرب و کشورهای غربی اتفاق نظر دارند عملیات طوفان الاقصی پاسخ خودجوشی به بخشی از جنایات و تندروی های نتایناهو در سال های گذشته بود.

او در خصوص دارایی‌های ایران در قطر نیز گفت:

همه چیز در چارچوب توافق موجود بین تهران و دوحه در مسیر خود قرار دارد.

 

 

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان